speelgoed

A

Anoniem

Guest
Wat vinden jullie kleintjes op dit moment leuk om mee te spelen??

Hier (ze is 6,5 maand) is de speelmat van tiny love (als ik het zo goed schrijf) favoriet al een hele tijd! En mijn vriend heeft laatst een heel leuk "boekje" gekocht, met allemaal muziekjes! Vind ze ook helemaal geweldig!
En van die labeldoekjes, en 1 knuffeltje.
En verder blijven papa en mama ook nog altijd leuk speelgoed

Hoi,hoi.

Ik neem aan dat je het liedjesboek van Vtech bedoeld 4 Dec? Die is hier ook favoriet!
En je heb van VTech ook een boogiebal.. echt super dat ding! met geluiden en liedjes.. en dat ding rolt uit zichzelf!! Madame crossed heel de dag achter dat ding aan.
Nijntje blijft het ook altijd goed doen, in welke vorm en maat dan ook.

In bed heeft ze een rose konijn met mega flaporen, en daar slaapt ze mee/op/aan.
Of andersom  het konijn bovenop haar gezicht... hahaha

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hier zijn boekjes helemaal favo...
En afgelopen donderdag kregen we van mijn vader een of andere achterlijke knuffeleend die gaat kwaken als je hem op zijn kop slaat...hahahaha...
Efraim straalt helemaal als ik dat dus doe...
Hij roept nog net niet: 'nog een keer'.

Chloë heeft een lappen-muis van Tiamo waar ze helemaal verliefd op is. Zonder gaat ze niet slapen. Heb alvast maar een tweede exemplaar gekocht, voor het geval dat..
Verder vindt ze alles leuk wat in haar mond past...
Sil

Anne heeft een knisper boekje waar ze helemaal gek van is. En maar bladeren in dat ding. Geweldig!   Verder zijn een rammelend beertje (van de baby-gym)  en een tv'tje heel erg favoriet.

Hier is een muis van de hema favoriet. Er zitten van die ringen aan die ze makkelijk vast kan pakken.

hoi,

hier is ook het muisje van de hema helemaal favoriet, en z'n slaapknuffeltjes, van prenatal van die zachte blauwe knuffels, daar kan hij s'morgens ook erg lang mee"kletsen"

groetjes susanne

papa en mama is zeker een van zijn favorieten.

vliegen door de lucht en schommelen op onze armen

kiekeboe vind hij heel leuk
 liedjes zingen met gebaren erbij

als papa gitaar speelt

en lachen!!! als ik lach dan gaat hij lachen en zo steken we elkaar aan en liggen we hier in een deuk heel grappig

en zijn speelkleed van vtech met dierengeluidjes en muziek

en hij heeft een girafje als knuffel waar hij altijd mee slaapt

en hij heeft een grote rode kater als knuffel daar kan hij ook heel hard om lachen
en als de echte katten langs komen

zo wat een verhaal..
eigenlijk is mijn kleintje met heel veel dingen zeer blij te maken

Terug
Bovenaan