speelgoed

hoi hoi...ik was net ff bezig in Nicky dr kamertje..ppfff wat een speelgoed heeft ze al.Ik had voor haar verjaardag in Maart bonnen gevraagd.maar ja,alleen van patries,en manu hebben we bonnen gehad.Als opa en oma komen,van vaders kant,nemen ze wat mee,om dat ze hun kleindochter niet heel vaak zien.Jammer ,maar met meer van de helft speelt ze niet en heeft er ook nooit naar omgekeken.Ik denk maar dat ik al het een en ander ga opbergen.Hebben jullie dit probleem ookal,dat je zelf een speel o-theek kan gaan beginnen..groetjes,karin ,nicky en ukkie

ik heb vorige maand heel veel speelgoed naar zolder gebracht.
vooral veel rammelaars en knuffels.
speelgoed dus, waar ze om t zo maar even te zeggen, te oud voor is.
ze keek er helemaal niet meer naar om.
heb nog wel een grote mand vol met speelgoed.
eerlijk gezegd speelt ze nog met de helft daarvan niet, maar dat vind ik dan weer zonde om al naar boven te gooien hihih
(in de hoop dat ze er ooit toch nog mee zal spelen)

liefs, do

hoi,
wij hebben het zelfde, veel dingen speelt ie niet (meer) mee. ik merk ook dat ie opeens voor andere dingen aandacht krijgt, hij is nu dol op blokken, boekjes en speeldieren. oh en niet te vergeten de koninginnedag aankoop van het jaar;"een werkbank met gereedschap".

bij ons komt de tweede in november, duus alles waar niet meer mee gespeeld wordt gaat nu naar zolder. ik heb voor het overige speelgoed een leuk kastje bij PRAXIS gevonden met stoffe bakjes om het uit te sorteren!
succes met jullie speel-o-theek Suzan

Hier heb ik het baby speelgoed 0-1 allemaal weggedaan naar een instantie/goed doel met verstandelijk gehandicapten met een heel laag nivo.
Deze instelling werkt in moldavië en daar hebben ze niet veel door de grote armoede.

Voor de mensen onder ons die het graag weg doen, is een goed doel misschien wel een goed idee.

Liefs Marina

Hier ook al zo onwijs veel speelgoed.
Ik verzamel het speelgoed een beetje per 'onderwerp' (vb auto's/muziekinstrumenten/blokken/duplo, enz).
Sommige dozen (lege pamperdozen) gaan naar de slaapkamers, andere naar zolder en in de huiskamer staat een grote kist waar ook speelgoed in zit. Eens in de zoveel tijd wissel ik het speelgoed. Zo blijven ze met bijna alles spelen omdat ze het niet steeds zien. Misschien een tip voor andere ouders: Wel wegzetten, maar ook wel zo af en toe wisselen met wat er al staat.

Succes allemaal
Gr, Liesje

Met welke speelgoed spelen jullie peuters nu? en bij welke leeftijd? Ik wil ook steeds de speelgoed van me kindje van 21 mnden opruimen waar ze niet meer mee speelt. Ze vindt blokken en puzzels heel erg leuk. Maar wil graag wat nieuws voor haar kopen maar weet niet wat. Graag jullie tips.

Terug
Bovenaan