speelgoed

Met welke speelgoed spelen jullie peuters nu? en bij welke leeftijd? Ik wil ook steeds de speelgoed van me kindje van 21 mnden opruimen waar ze niet meer mee speelt. Ze vindt blokken en puzzels heel erg leuk. Maar zijn er niet nog andere speeltjes wat leuk is voor deze leeftijd.. Graag jullie tips.
 
Hoi

Mijn zoontje had zo'n teletubbie laptop vond hij ook geweldig. Wat ik heb gedaan. Heb een grote kist in de kamer staan. heb daar laatst alles uitgehaald. en oop de grond nergelegd en dan kijk ik waar hij op reageert en de rest waar hij niet op reageert heb ik allemaal weggedaan. En ik neem hem vaak zelf mee naar de winkel als we iets nieuws gaan kopen om te kijken wat hij leuk vind. Hij is nu inmiddels 3

Groetjes Anet
 
Alles opruimen waar je kind te groot voor is geworden. Is er dan nog teveel speelgoed. Een deel op zolder neerzetten en dan na een periode andere spullen op zolder zetten en de rest weer om mee te spelen. Ik vind in bovenstaand mailtje wel rigoureus om dan meteen alles weg te doen. Die dag reageert ie misschien het meest op dat speelgoed maar dat kan de dag erna of de week erna weer anders zijn. Je wilt toch zelf ook niet elke dag hetzelfde?
Mijn dochtertje van 2 en een half speelt graag met haar keukentje (heeft ze gekregen toen ze 2 werd en een groot succes), duplo, kleuren, verven, puzzels met die je aan elkaar moet leggen begint nu te komen.
We hebben ook een laptopje maar het merendeel van de oefeningen die er op staan zijn nog ietsje te moeilijk maar misschien over een half jaartje. Little people vind ze leuk om mee te spelen. Verkleden.
Voor sinterklaas wil ik bambino loco voor haar aanschaffen. (heb je al voor kinderen vanaf 2 jaar)
 
Hoi

Hier is little people echt in trek. Maar ook " koken ' met pannen en lepels e.d. Of de duplo.
Ik heb toevallig laatst ook flink opgeruimd, we hadden zo veel..

Groeten Kirsten
 
Light Stax (bouwstenen met LED verlichting) is ook een leuk, degelijk en leerzaam stuk speelgoed. Het is eigenlijk een hele mooie en goede aanvulling op de bestaande Duplo stenen van Lego.

Als onze neefjes hier zijn geef ik ze dit in handen en je hebt dan ook geen kind meer aan ze.

Voor meer interessant speelgoed kijk eens op deze webshop



 
Goedenmiddag

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar het merk Happy Horse.

Als u bekend bent met het merk, dan zou u mij enorm helpen met het invullen van deze enquête. De enquête duurt maar 5 minuten.

Met vriendelijke groet,

Amber

http://www.survio.com/survey/d/X0N8R3K5D2X1S3Y9Q
 
Speelgoed van het zwitserse merk Moluk is erg leuk voor kinderen. Het stimuleert ze en daagt ze uit om er mee te spelen.  Het belangrijkste is nog wel dat het vrij is van schadelijke stoffen en 100% recyclebaar.  Kijk voor meer info maar eens op www.speeltastisch.nl
 
Terug
Bovenaan