Speelgoedgidsen

Een tijdje terug was ik zo verbaasd dat er kruitnootjes te koop waren. Hun je voorstellen hoe verbaasd ik was toen vorige week de eerste speelgoedgidsen al in de bus vielen. BELACHELIJK, dacht ik nog, maar die dingen zijn IDEAAL!
Bas zit nu al bijna 3 kwartier in zo'n boek te kijken. Iedere keer keurig 1 bladzijde omslaan... En als het boek uit is, dan begint hij gewoon weer van voren af aan.
Ik heb meteen mijn moeder gevraagd of ze de gids wil bewaren!

Laat die volgende gidsen dus maar komen.

Groetjes, Karin

Haha, ik heb juist de gidsen nog eventjes ver weg van de kinderen opgeborgen. Ik ken mijn oudste, die gaat anders gelijk knippen en plakken wat hij voor Sinterklaas wil krijgen.

We hebben hem trouwens een paar weken geleden "het grote geheim van Sinterklaas" verteld. Hij was nog geeneens teleurgesteld, dus misschien wist hij het toch al wel langer. Maar ja, hij is 8 en zit nu in groep 5 en was 1 van de weinige die nog geloofde, dus vandaar.

geweldig zon speelgoedboek hé?
Jelte zoekt hier ook allemaal dingen op! CARS, bob de bouwer, nog meer cars, paardjes, poppen, Jelte kan dr ook zo een half uur mee bezig zijn!
Mn neefje loopt de folders en heeft dr vorige week 6 gebracht.
Heb dr ook een paar mee naar mn werk genomen (kinderdagverblijf) maar Jelte kan ook voorlopig vooruit!

Jelte legt het verband met Sinterklaas nog niet!

Groetjes Saskia.

Idd helemaal ideaal van die gidsen. Alice bladert al een half jaar bijna elke avond een kwartier in haar "babyboek": een catalogus van baby-uitzet spul!
Er is al niet veel meer van over maar ze blijft er in bladeren! Wou binnenkort eens naar de Toysrus voor een echte speelgoedcatalogus!

Groetjes Alberdien

Nou Kyan krijgt ze (nog) niet in handen, hij zal ze ook tot het laatste velletje doorbladeren en weer terug en heen en dat x 500.....
Maaaaaaaaaaar ik wil ze nog even heelhouden (al heb ik er tot nu toe nog maar 1 haha) want ze dienen hier een dubbel doel, het is nl ook enorm handig om cadeau ideeën uit te halen voor zijn verjaardag!
Dat is eerst nog in November dus ook ik vind ze ideaal!!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan