Speelgoedideeën?

Hoi allemaal,

op het moment is ons meisje (10,5 mnd) een beetje uitgespeeld met haar speelgoed. Het is niet meer interessant genoeg...
we zijn aan het nadenken over nieuw speelgoed, maar vind het lastig wat bij haar in de smaak gaat vallen qua niveau. We hebben pas een 'piano-tje' gekocht, dat vindt ze wel leuk, maar ook maar even.
Hebben jullie tips voor speelgoed en/ of wat zijn bij jullie kids favoriet?

Groetjes en bedankt!

Hoi

Hier is de laatste success dublo speelgoed en zeker als het wielen heeft, maar wat wij doen is het speelgooed af en toe en week of twee uit zicht te houden en dan is het weer als nieuw  voor Celeste. Tussen haar andere favorieten is een stabeltoren, een mobiel met allemaal liedjes, cijfers en getallen, boeken (van stof of die  mee het bad in kan) Vandaag moest ik even tanken en binnen betalen. Toen ik haar uit de  auto willen pakken zat zij  zo lekker in haar boek te kijken dat ik haar liet zitten en toen  terugkwaam was zij nog steeds met het boekje bezig. Zij is ook erg geintereseerd in de radio en andere dingen waar geluid uit komt - zij wordt helemaal blij dus speelgoed waar musiek of andere geliud uit komt is  bevalt momenteel ook goed. Verder zijn lege dozen en de boodschappentas (stevige)  van  Albert Heijn erg leuk voor haar. Ik hoop dat jij hier iets aan hebt. Celeste is trouwens 9,5  maand en kruipt, staan en zit overal...

Succes

Mor 74    

Megablocks?
We hebben een bus vol met megablocks wat voor heel wat speelplezier zorgt.
Natuurlijk is het nog te vroeg om zelf te bouwen maar wel vind hij het erg leuk om alle blokjes eruit te halen of een door ons gemaakte toren helemaal los te maken.

En natuurlijk is het ook altijd even leuk om samen een boekje te lezen. Varieren met voelboekjes, boekjes met flappen en dikke boekjes met grote plaatjes zijn favoriet.

Mika is nu bijna 9 maanden en vindt z'n rammelaars enzo ook niet zo boeiend meer. Maar z'n zus heeft ook aardig wat speelgoed waarmee hij ook al uit de voeten kan. Gisteren heeft hij een tijd zitten spelen met een simpele bromtol (€ 1,50 ooit bij Kruidvat); ook toen ik de bromtol liet draaien vond hij het erg boeiend.
Een sleutelbos met oude sleutels en plastic sleutelhangers houdt hem ook altijd wel bezig. Net als de oude portomonee met veel pasjes.
Volgens mij is de Ernie activity pop (met ritsen, knopen, klitteband, etc) ook altijd wel populair. Of zo'n activity board dat je in de box kunt vastmaken (met belletje, spiegel, draaischijf, etc).

hier momenteel favoriet, stapelbekers in ronde vorm, ze kan er ook ballen van maken e.d
plastic zachte blokken..daar stapelt ze er maar 2 van, maar dan omgooien hahah. die je heb je ook van stof.
verder hebben wij een schildpad met figuurtjes in zijn schedel (zo heet dat toch ?) net zo als die simple figuurtjes/blokjes doos..dan moet ze zelf die vormpjes erin doen..lukt soms al aardig, soms gewoon om mee te gooien whahah. hebben ook een activety centre hangen, helemaal geweldig vind ze het..een loopauto is ook leuk als ze goed kan zitten...een bromtol..verder zijn de onderzetters en papa's sleutels ook erg leuk hahah.
mijn meisje is ook ruim 10.5 maand.

gr. bambi
mama van Lois

Terug
Bovenaan