speelhoek beneden

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik wil voor mijn meisje (oktober 1 jaar) een speelgoedhoek beneden maken. Heeft iemand hier leuke ideeen voor en  wat voor soort opbergmeubelstukken hebben jullie?
Heeft iemanden ook honden in het huis en gaan hun er wel eens vandoor met het kinderspeelgoed? (wij hebben 2 labradors)

groetjes

Ik heb geen hond(en) dus die zorgen heb ik niet
Maar als we op visite bij mijn tante gaan, hebben we dat wel.. ze spelen er samen dan mee!! hahaha.
En bij Ikea heb je opberg systemen met bijpassende bakken, groot en klein.. erg leuk!

Groetjes Debby

Hier wel een hond en omdat het niet zo soepel verloopt met de kinderen, leer ik hem dat hij niet aan hun speelgoed mag komen. Ik wil niet dat er straks ongelukken gebeuren, omdat de hond dacht dat het van hem was. Hij weet het overigens heel goed en pakt er eigenlijk nooit meer na.
Ik heb voor de oudste een hoekje beneden en gebruik daar ook van die plastic opbergbakken. Verder heb ik een tafeltje met stoeltje voor haar waar ze aan kan tekenen, maar die heeft ze pas voor haar 3e verjaardag gehad.
Sil

Ook hier een hond in huis die gek is op speelgoed; kleine knuffels en blokjes probeert hij te stelen. Dit laten we niet toe, zodra hij betrapt wordt moet hij z'n vondst loslaten.

We hebben nu een speelkleed voor de box liggen en daar zwerft het speelgoed ook rond. Er komt wel een speelplek, een leuk ikea-tafeltje of zo met wat opbergbakken voor het speelgoed. Of een lat  tegen de muur aanschroeven en hier een plaat op schroeven met  pootjes eronder, dan kan  mevrouw ook niet met de tafel omdonderen.  

Hoi,

Hier ook een hond. Dexter mag niet aan de speeltjes van Heather komen en Heather niet aan die van hem (Dexter = hond, Heather = dochter trouwens). Werkt voor geen meter, want ze kunnen hartstikke goed met elkaar opschieten. Dus Dexter komt lekker met zijn balletjes aangehobbeld en Heather geeft hem haar knuffels... Zucht.

Wat wel werkt is een kleed. We zijn er buiten mee begonnen en hebben Dexter vanaf het begin geleerd dat hij niet op het kleed mag. Dat weet hij nu en hij doet het ook niet (soms een beetje per ongeluk, hij is ruim 10 maanden nu en nog erg speels). Misschien is dat handig? Heb je gelijk een goede afbakening voor de speelhoek van je uk.

Groetjes, KT

Hoi, wij hebben ook een kast van de ikea, net gekocht. Met 8 vakken (vierkant) en daarin doorzichtige bakken. We hebben eerder altijd manden gehad, maar die waren verschillend van kleur en waar moesten we boeken laten? Vind het altijd leuk als boekjes zo voor het grijpen staan. Er zitten dus 8 vakken in de kast en we hebben in 4 ervan een doorzichtige bak gekocht. Staat super!! Sinds de kast er staat is het veel opgeruimder en pakt onze oudste elke dag boekjes..

Terug
Bovenaan