Speelhoekje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik vroeg me af of jullie voor de kids een speelhoekje hebben??
Ik weet dat sommige van jullie de box nog hebben, maar ook misschien een speelhoek?

Na dat wij de box er uit hebben gehaald, hebben we een speelhoek voor Jesse gemaakt.We hebben een kleed op de grond en zijn speelgoed in maanden in de buurt. hij zit er vaak en gaat dan lezen of lekker spelen.
Ik vind het prettig 1 hoek te hebben waar al speelgoed ligt. tuurlijk ook wel door de kamer, maar het meeste in zijn hoekje.

Groetjes Linda

Ja ook hier een speelhoek. Hij speelt overigens wel door heel het huis, maar goed at maakt me niet zoveel uit.
Verder hebben we daar 2 zakken hangen met speelgoed een speelkleed en een tafel en 2 stoeltjes en zijn werkbank.

Gezellig!!

X

Hoi Linda,

Wij hebben ook een hoekje voor Sven.
Daar staan de bakken met zijn speelgoed, een tafeltje en twee stoeltjes. Overdag zwerft het speelgoed wel door de kamer maar dat ruimen we dan 's avonds weer op in die hoek.
Voor Sven is het ook duidelijk dat hij daar zijn spulletjes kan vinden.

Groetjes,
Maike

Wij hebben ook een speelhoek. Daar staat een collectie van het speelgoed   (ook ligt er veel speelgoed in de box) en haar hobbelpaard en poppenwagen. Alleen speelt ze helaas nooit in die hoek, maar overal in de kamer... Dus af en toe een lekker duploblokje waar je op gaat staan AUW. Maar goed, 's avonds is alles zo opgeruimd...

Wij hebben ook een speelhoek waar al  Lotte's speelgoed staat. Er staat ook een kindertent (koepel modelletje). 's Avonds gaat al haar speelgoed er in.

Groetjes, Marisa

als de verbouwing straks klaar is dan heb richt ik ook een speelhoek voor anouk in.het speelgoed zal nog wel door de hele kamer rollen maar dat zien we dan wel.ga in haar hoekje straks een tafel en stoeltje kopen.en een paar manden voor t speelgoed.

gr petra

Hoi,
Hier staat de box nog wel even ivm de verbouwing..soms nog handig..
Maar die gaat er uit al het klaar is, en dan komt er weer een speelhoekje..
Wij hebben drie kids van verschillende leeftijden..Onze oudste speelt al veel boven, dus het word vnl voor Lieve toch wel denk ik..
Ws een stuk muur met magneetverf oid, om dingen op te hangen, of een bord oid..
En een tafel, met stoeltjes en een bankje..
Kunnen ze alle drie nog wel aan zo af en toe..
En ws een kastje voor de spullen allemaal, die wil ik nu wel uit het zicht in de avonden als de kids slapen..
Gr Rina

Terug
Bovenaan