Speelhuisjes

Op de psz hebben ze een heel leuk huisje van little tikes. Isabelle vindt het helemaal geweldig! Dus nu kriebelt het bij mij om zo'n huisje voor thuis aan te schaffen...moet alleen mijn man nog even overhalen hihi zijn er mensen hier die zo n speelhuisje hebben en wat voor soort en wordt er veel ingespeeld? Waar heb je hem gekocht? Of misschien toch geen goed idee?

Groetjes Babybelle

Hoi Babybelle,

Ik ben ook op zoek geweest naar zo'n huisje. Ze hebben van little tikes een hele leuke roze met een mini luifel. Echt heel erg schattig. Het is wel echt de moeite om even goed te zoeken op internet want het schelt zo 50 euro per plek waar je hem besteld. Die ik leuk vind is het prinsessen speelhuis. Laat je het even weten of je je man nog hebt over kunnen halen? Haha

groetjes Linda

oooow ja die moet je 1 aanschaffen! Echt waar! Wij hebben er alleen niet 1 van little tikes. Sorry, ik ben een hollandse en die dingen waren veel te duur naar mijn zin.... Wij zijn naar een tuincentrum hier in de buurt geweest en daar hebben we er 1 gekocht die stukken goedkoper was. De kids spelen er echt veel mee en leven in en om dat huisje in een andere wereld (er worden ijsjes gemaakt, frietjes gebakken, de pop slaapt er.....)

Dus..... zeker aanschaffen zo'n huisje!

Hoi,

Wij hebben een houten speelhuisje. Ook hier wordt er enthousiast in gespeeld. Ik vind het echt een aanrader omdat de fantasie geprikkeld wordt. Zoals Miranda zegt, de ene keer is het een school, de andere keer de keuken enz enz

Het enige nadeel vind ik dat het een behoorlijk groot ding is voor in de tuin.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan