speelkleed?

Yoëll heeft zn speelkleed gekregen van zn opa en oma.
Deze komt bij hema vandaan, durf je niet te vertellen wat hij kost.
Maar heb je geen slaapzak oid, als het maar zacht is toch en de kleine er geen pluisjes af kan trekken.

Groetjes Pauline

Hoidiehoi!!
Wij hebben een speelkleed gekocht bij Blokker.
Die is nu ook in de aanbieding....kost 10 euro.
Ik vind hem erg schattig, maar goed je moet maar
kijken. Als je dat soort dingen bekijkt en niet naar
bijv. Prenatal gaat, vallen de prijzen best mee hoor.

Succes!
:Liefs Annet

Hoi,

Tiara heeft er een gekregen van opa en oma was geloof ik 25 euro bij v&d. Maar als ze bij mijn ouders is gaat ze gewoon op een dik plaid spelen. Je kan ook je boxkleed op de grond leggen.

Groetjes Nancy

Het is maar net hoe de aanbiedingen zijn maar de Hema heeft ook wel eens leuke betaalbare kleden.
En anders je box kleed met wat speeltjes werkt ook prima.
Groetjes Danielle

Hoi,

Speelkleden zijn ook prijzig. Wij hebben de "Gymini total playground, Kick & play" van "Tiny love" en koste 80,00 euro..

Maar ja, als je een vriend hebt die het zo'n gaaf ding vond en en er dan ineens met een big smile mee thuis komt hoor je mij niet klagen haha..

Hij is wel érg leuk hoor.. knisper dingen, toeters, poppetjes, als ze met hun handjes iets aanraken of voetjes komt er muziek en licht.. Je kunt de boog er vanaf klippen en ook de opstaande rand kun je los maken en dan heb je een mooi kleed.

Je zult deze beslist 2e hands op Marktplaats krijgen en verzeker je een groot succes!
Maar ja, wij zijn dan ook helemaal into the Tiny Love..

Groetjes!

Esmé mv Kay

hoi hoi,

Esmeeke, wij hebben precies dezelfde, dat is toevallig, tja mijn schoonmoeder heeft hem kado gegeven!!!hij wordt helemaal wild als hij eronder ligt en vindt het geweldig

liefs

Terug
Bovenaan