speelkleed

A

Anoniem

Guest
hoi,hoi,

Ik ben eigenlijk op zoek naar een groot speelkleed. Evi wil op ontdekkingtocht en het liefst iets verder dan de box.
Nu leg ik ze wel eens op de grond op een boxkleed, maar daar is ze zo vanaf. Ik heb een tegelvloer en aangezien ze gaat kruipen en ze zich soms zo laat "vallen"op haar buik wordt dat pijnlijk denk ik.
Mijn schoonzus heeft een speelkleed maar dat is een soort racebaan.
Dat vind ik nou niet iets voor Evi hihi
Iemand een idee?

groetjes Sonja

Lastig ja. Wij hebben vloerbedekking en da's wel heel fijn. Want Quinn is ook zo van het speelkleed afgerold.
Denk dat je toch op een normaal tapijt uitkomt. Want dikkere kleden of zo, die glijden toch weg op tegelvloer.

Hoi,
bij Ikea hebben ze hele leuke (vloer)kleden, ook voor meiden!

Succes met zoeken,
groetjes Pienne

ik ben zelf ook nog op zoek.

nu leg ik gewoon een stel fleecekleedjes over elkaar heen. En als ik ergens op bezoek ga, neem ik soms een oude slaapzak mee om hem op te leggen. Gaat prima.

Misschien klinkt het een beetje hard, maar als Marieke van het kleed is, is ze van het kleed. En dan bonkt haar hoofdje wel eens tegen onze parketvloer.... Ja, is niet fijn. Maar geen kleed is groot genoeg! Ze heeft er nog geen blauwe plekken van opgelopen hoor! Bovendien kan ze zich op het parket makkelijker bewegen, in het rond bijvoorbeeld. En afzetten met blote voetjes lukt ook al een beetje. Dus het heeft ook z'n voordelen!

Sabine

Misschien moet ik eens bij ikea kijken, dank je voor de tip.

Ik heb een tegelvloer die niet glad is, ik kan me voorstellen dat een parketvloer lekker glijd. Op een boxkleed is één keer rollen  en ze ligt ervan af. Kan ik ze er net zo goed niet op leggen.
Van mij hoeft ze haar hoofd niet op de vloer te stoten dat vind ik  niet nodig.
Als ze goed kan kruipen dan vind ik het prima maar is nu nog zo aan het oefenen.

groetjes Sonja

Ik heb bij de Hema een heel groot kleed gekocht (2 x 2 m). Het heeft een plastic onderkant zodat je het eventueel ook buiten op vochtig gras kunt leggen.
Het is eigenlijk een soort picknickleed maar hij werkt perfect.

Terug
Bovenaan