Speelmiddag


Hallo,

Even kort proberen te vertellen wie wij zijn.
Ik ben mama van ons zoontje Joey (15 maanden oud). Een heerlijk, soms redelijk pittig, lekker eigenwijs, zeer nieuwsgierg  mannetje. Vaak heel erg leuk, maar... als je van die regenachtige dagen hebt, niet altijd makkelijk. Waarom? Nou ja, Joey gaat graag naar buiten, en wil heel graag zijn energie kwijt. Het liefst loopt ie overal heen, is nergens bang voor en klimmen en klauteren, dat kan ik toch ook? Met soms een blauwe plek of snede erbij.

Kortom een heerlijk mannetje zo, en je komt overal.
Maar dan kom je in de speeltuin en is er niemand om mee te spelen. En dat zou nou soms zo gezellig zijn, gewoon allemaal kindjes, die net als Joey lekker met elkaar die speeltuin onveilig kunnen maken.

Mis jij dat soms ook bij jouw in de buurt? Misschien leuk om eens een speelmiddag te plannen? Of gewoon eens bij elkaar te buurten?

Wij komen uit Rotterdam, wie weet zijn er meer mama's en kindjes die interesse hebben?

Wie weet tot snel?

Joey en Marisha
 
heyhey

leuk ideetje!

ik kom ook uit rotterdam (delfshaven).
mijn dochtertje, nathalia (bijna 13 maanden) heeft ook geen leeftijdsgenootjes hier in de buurt wonen, en speelt dus altijd alleen (of met mama :p)
daarom gaat ze vanaf volgende week 1 dag in de week naar het kdv, zodat ze kan leren om met andere kindjes te spelen, te delen, te geven, te nemen enz enz

misschien wel eens leuk om af te spreken.

je kan altijd mailen.
groetjes do

do-tjuh@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan