speelt me lichaam een spelletje met me?!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden!
ik ben nu 8 dagen overtijd en ik voel me zooo zwanger maar  nu heb  ik een licht streepje gehad maar die trok meteen weer weg en  1 die trok wat langzamer weg en 1  die bleef staan en nu 1 die geeft aan dat ik niet zwanger ben  ik weet het niet meer!! speelt mijn lichaam dan een spelletje met me?!
en weet iemand misschien nu waat ik van uit moet gaan??
pfff....ik duim voor iedereen dat we allemaal snel zwanger mogen raken en een gezond kindje mogen krijgen!!
p.s als iemand weet wat het is dat ik heb zegt het dan alsjeblieft ik ben zo onzeker en bang om ong te worden
veel liefs samantha

Beste Samantha,

Volgens mij reageert het streepje op de test alleen maar als het HCG hormoon aanwezig is, en dat hormoon is alleen aanwezig als je zwanger bent......
Het kan zijn dat je lichaam nog niet zo veel van dat hormoon heeft aangemaakt waardoor testen verschillend kunnen reageren, de ene test is ook gevoeliger dan de andere.
De goedkope testen van het kruidvat schijnen erg gevoelig te zijn, en anders over een dag of 2 nog eens testen!

Succes!

Liefs Phoebe

Hoi samantha,

ik snap dat je hier onzeker van word.Als ik jou was had ik de huisarts ff gebeld en overlegd.Als het mogelijk is zou ik bij de huisarts een test laten doen, is dit nog steeds onduidelijk dan kun je ook via je huisarts bloed laten prikken, dan weet je het helemaal zeker!!!
Succes, en laat je het nog ff weten??

Kussie mamavanjesse

Dag Samantha,

Ik had hier in mijn topic ook al op gereageerd. Wat ik zou doen is bij je huisarts even een labformulier ophalen en je bloed laten testen. Dat heb ik bij mijn eerste ook laten doen bij hem had ik toen ook zo'n vaag streepje.
uit bloedonderzoek kwam naar voren dat ik echt zwanger was.

Succes en hou me op de hoogte!

Liefs Mies

Hoi

Iedereen zegt hier; een streep is een streep, maar ik snap je twijfels heel goed!
Ik kan je niet helpen, nog nooit meegemaakt.
Ik heb nog helemaal geen streep een week na NOD!

Maar ik zal voor je duimen!!!

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan