Speeltentje buiten

Hoi mama’s,

Ik heb 2 zoontjes van 2,5 jaar en 4 maanden. Nu met het goede weer vindt de oudste het natuurlijk heerlijk om buiten in de tuin te spelen. Het leukste vind ik het dan ook om de jongste ook lekker buiten neer te leggen, mits het niet TE warm is uiteraard. Nu zijn zijn oogjes nog best wel gevoelig voor licht. Ik heb al een goedkoop uitklapbaar windschermpje, maar ook hierin is het licht nog te fel. Wat gebruiken jullie voor zo’n kleintje buiten? Het liggen in de wandelwagen wordt hij ook beu en hij wil lekker veel kunnen zien

https://www.decathlon.nl/p/schuiltent-voor-2-personen-2-seconds-0-xl-fresh/_/R-p-336287?mc=8734851&c=BLAUW_TURKOOIS
Wij hebben vorig jaar voor onze vakantie zo'n tentje gekocht als schaduwplek voor onze kinderen. De jongste was toen ook 4 maanden. 

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal eens kijken naar dat tentje van de decathlon.
Een box heeft geen zin, omdat hij dan alsnog tegen het felle licht in kijkt (ook bij schaduw), ook een speelkleed met een parasol erboven werkt niet. Hij ligt dan continue met zijn ogen dicht omdat hij ze niet open kan houden vanwege het licht

Van deryan hebben ze opgooien tenten voor baby's en peuters. De zijkanten kunnen zowel open (met hor) of dicht. 
Wij maar ook vrienden van ons gebruiken zulke tentjes en zijn allemaal erg tevreden

Dat van Deryan ziet er ook wel goed uit idd, bedankt.

Campingbedje of box werkt dus niet bij ons omdat hij dan alsnog teveel licht in zijn oogjes krijgt, ook in de schaduw

Terug
Bovenaan