Speeltjes baby 5 maanden

<p>Welke speeltjes vinden/vonden jullie baby's met 5 maanden leuk? Ik wil graag wat nieuws voor hem aanschaffen maar er is zoveel keus. . Hoor graag wat bij jullie populair is/was!</p>

Onze dame was helemaal gek op haar spiegel en babygym van done by deer. En we hadden zo’n ketting van gekleurde ringen. Daar heeft ze ook uren mee gespeeld en vooral ook op gesabbeld aangezien die verschilde texturen had.

Ik vond die plakdingen wel handig: kind in de bumbo stoel en speelding erop geplakt, kan ze het ook niet laten vallen. Buiten dat alles met lampjes en muziek..

Ik vund het ding vreselijk maar zoonlief begint er spontaan van te lachen: de vogelrammelaar van vtech. Lijkt meer op een vlinder trouwens maargoed.

Obal vind meneer ook leuk om mee te gooien, minder mijn ding dus aangezien ik het telkens mag oprapen.
Dit gezegd hebbende ga ik ook op zoek naar dingen met een zuignap ?

Babygym, daar speelt ze nu met 8 maanden nog steeds mee. 
Ook van die lamaze dingen waar allemaal verschillende textuurtjes, kleurtjes, geluidjes en bijtdingen aan zitten. 
En een van haar mooiste dingen ooit. De trappelpiano. Ze leerde eerst met haar beentjes schoppen en alles aanraken, en ging pas later ook haar handjes gebruiken. Dus ik vond het wel toepasselijk. Ze had het zo door. En ik hoor nog steeds regelmatig alles over kleuren, vormen en cijfers ?
Bijtring van sophie de giraf (oid) die ronde, die vindt ze prachtig en ook de bijtring met de triceratops van prenatal. 

Hier was een babygym ook favoriet, en verder knisper- en voelspeeltjes, bijtspeeltjes met allerlei verschillende nopjes, ribbeltjes etc, een stoffen boekje waar je dingen aan een touwtje uit kon halen etc. Vooral veel 'ontdek'-speelgoed dus eigenlijk. Ik heb een hekel aan van dat knipperende v-tech gebeuren dus dat heeft hij nooit gekregen. 

Ik heb toen op marktplaats een groot pakket voor verschillende fases gekocht, daar zat zowieso wat leuks tussen ?en verder kon je dan kijken wat ze leuk vond en daar nog wat nieuwe speeltjes van kopen. Ik vond hema erg leuk, v tech en lamaze idd! Knopjes muziek lichtjes maar ook zachte voelboekjes waren erg leuk!

Terug
Bovenaan