speeltjes onderweg

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

wij gaan volgende week op vakantie naar frankrijk en
mijn vraag is hebben jullie een idee
wat voor speeltjes ik het beste mee kan nemen
voor roan in de auto?

groetjes mascha

Hoi..

Ik weet niet of hij een favouriet speeltje heeft? En anders gewoon iets nieuws wat je in de auto geeft. Bij ons deed een klein kartonnen boekje waar op elke bladzijde een omvouw klepje zat waar iets anders achter stond getekend het erg goed (kiekeboe ofzo)
Mevrouw wijst alles aan wat ze ziet (da!) en die klepje swaren ook erg interresant.

Als ze zich verveelde gaf ik ook vaak iets wat ik voorhanden had, een spa flesje ofzo.
Ik zou niet zosnel voor iets kiezen wat veel geluid maakt, daar wordt je zelf gek van!
succes met kiezen

Evelien

Hoi hoi,

Boekjes zijn bij Sven ook favoriet. Ik heb ooit bij de AH van die kleine kartonnen boekjes van Nijntje gehaald. Die kan hij makkelijk zelf vasthouden en ze zijn erg stevig.
Verder had ik voor zijn stoel op de grond een tas met wat handzame speeltjes staan zodat ik elke keer wat kon aangeven.
We hadden er ook voor gezorgd dat de plaats naast hem vrij bleef zodat we ook naast hem konden gaan zitten. Dat was wel fijn want op een gegeven moment had hij het wel een beetje gehad. Dan konden we tenminste nog wat knuffelen.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan