speeltjes?

Hai moeders, mijn dochtertje is nu 2 maandjes jong en we willen voor haar zo'n speelkleed kopen, of boxkleed waaraan zo'n boog zit met speeltjes enzo. Maar ik vraag me af of er ook andere dingen zijn waarmee zij zich kan vermaken of lekker naar kan kijken. Want nu verveelt ze zich een beetje..
wie heeft een idee? bedankt alvast!
 
Hoi

Er zijn zoveel leuke dingen te koop voor je hummel. Wat het hier heel goed deed was een mobiel boven de box daar kon ze echt van genieten.

Wat ik persoonlijk een nadeel vind van een kleed met bogen er aan is dat ze er meestal niet af kunnen de bogen dan. En hier is onze kleine meid na een minuut of 20 dat ding echt zat en wil ze wat anders. Ze raakt dan een beetje frustie als dat ding niet weg kan. Dus wij hebben een boxkleed en een losse babygym waar de speeltjes van af kunnen en waar ik zelf soms iets nieuw aan hang.

Verder let ik altijd op de kleuren die moeten spreken en een geluidje is leuk en vergeet niet dat alles in de mond verdwijnt.

Hier hebben we een box vol als je wil weten wat ongeveer voor ideen dan hoor ik het wel.

groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi,

Wij hadden ook zo'n speelkleed gekocht. Maar ze heeft er niet lang onder kunnen liggen. Ze groeide er zo vanaf. Nu hebben we vaak zo'n babygym met een boxkleed op de grond liggen en ze vermaakt zich prima. Ook kun je gewoon op het boxkleed speeltjes neerleggen of haar geven. Vinden ze ook altijd interessant! En hebben ze straks ook de mogelijkheid om te rollen. Ook zo'n mobiel voor de box vinden ze interessant en te volgen! Vooral felle kleurtjes en beestjes die ronddraaien is erg leuk! Wij wisselen telkens af. Een poosje in de box en een poosje op de grond met de babygym en in de wipstoel!

Succes nog met je dochtertje! En alvast veel speelplezier!

Groetjes een moeder
 
Terug
Bovenaan