Speen 1 en 2 van Avent-fles

Hoi allemaal,
Nog ff een vraagje ... weten jullie wat het verschil is tussen speen 1 en 2 van de Avent-fles ? Ik zit te twijfelen of ik naar een andere speen over moet. Hij doet errug lang over zijn fles en ik mag allang meer geven, maar dat wil/redt ie helemaal niet.
Ben benieuwd.
Groetjes,
Saskia (Moeder van Bram 23-01-07)

Volgens mij worden de gaatjes in de speen steeds groter. Ik ben sinds een paar weken overgestapt van speen 1 naar speen 2. De fles wordt nu veel sneller opgedronken. In het begin had Max veel moeite om "netjes" te drinken. De helft liep langs zijn mond naar beneden. Sinds een week of 2 is hij echt gewend aan deze speen en gaat het supergoed. Gisteren dus maar speen 3 gekocht, waar ik over een paar weken mee ga beginnen.

hoi,hoi,
Ik ben toen Evi 10 weken was overstapt naar speen 2 (medium), ze dronk de fles ook erg langzaam. Met als gevolg dat ze niet eens de fles leeg kreeg omdat ze moe was. Met de medium speen gaat het prima en doet ze er ongeveer een kwartiertje over. Ze is nu bijna 14 weken. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was.
succes!

groetjes Sonja

Max is bijna 12 weken. Ik denk dat ik rond 9 weken begonnen ben met speen 2. Ik zou het inderdaad gewoon proberen. Ik heb het toen Max 6 weken was ook een keer geprobeerd, alleen toen dronk hij zo snel dat hij er hele erge darmkrampjes van heeft gehad. Met 9 weken heb ik het nog een keer geprobeerd en toen ging het wel goed.

hoi
in speen 1 zit 1 gaatje,in speen 2 2 gaatjes en in speen 3 3 gaatjes.boas drinkt sinds hij 3 weken is al uit speen 2 omdat hij eindeloos over zn fles deed.vandaag (10 weken)hebben we speen 3 gekocht omdat het boas te lang gaat duren en hij halve flessen laat staan.en een 1,2,3 speen voor de avondfles(dan krijgt hij een hele fles friso extra en dat gaat moeilijker door t gaatje in  de speen en in de 1,2,3 speen zit een spleetje).gaan we vanavond voor t eerst proberen.
je kan gewoon overstappen op speen 2 hoor.als hij er aan toe is....
groetjes kari

Ik ging toch maar even op zoek naar een speen 2, want ik was ervan overtuigd dat die bij mijn flessenset (Avent starterset) zat, maar ik heb 6 (!) spenen nummer 1... Heb ik weer, of is dat bij alle starterssets?? En waar kan ik die spenen nummer 2 van de Aventflessen kopen??

Terug
Bovenaan