speen bij jullie ook zo,n ramp?

A

Anoniem

Guest
even een ander vraagje

sinds caithlyn tanden heeft kunnen we bijna elke week een nieuwe speen halen ze heeft gewoon de speen van 12maanden dus harder kunnen ze niet gemaakt worden helaas en ze wilt alleen de bibi spenen (die van i love mama en andere figuurtjes erop)
en tis toch elke week al 3a4 euro voor een speen

hebben jullie tips?

of is er niks aan te doen

liefs

Hallo Patricia

Shanice heeft geen speen daar heeft ze geen behoefte aan . Milton wel maar die ging het op een gegeven moment kapot bijten en dat vond ik link toen ben ik gestopt om hem die speen te geven. De stukken lagen op zijn kamertje zou er niet aan moeten denken dat het in zijn keelgat terecht zou komen. Ik denk ook dat het rond deze leeftijd was en ik ben er in 1 keer meegestopt   en dat ging goed.Ik zou zeggen succes ermee.

groetjes lisette

Hoi,

Wij hebben dat (nog) niet met Yordi.
Yordi krijgt alleen z'n speen als hij gaat slapen en anders niet.
Wij hadden wel dat hij de tuit van z'n tuitbeker( zo'n siliconentuit) kapot kauwde, waardoor dat ding niet meer anti-lek was.
Ik heb helaas geen tips voor je. Misschien je indd gaan proberen om de speen af te wennen??? Want elke week een nieuwe speen is indd gekkenwerk.
Succes en misschien krijg je nog andere handige tips.

Liefs marielle

Hoi,
Ik weet dat er spenen zijn die helemaal gevuld zijn, dus harder. Maar misschien zijn dat die wel die jij al hebt. Mijn kinderen wilden nooit een speen (gelukkig ;)
Groetjes, Noor

tnx dames
voor jullie reacties ja caithlyn bijt hem niet in stukken maar echt sneetjes erin van der tandjes hahaha.
maar idd ook ik wil toch gaan proberen om die speen te laten liggen,maar wil daarin tegen niet dat ze dan naar de duim gaat pakken?dat deed ik namelijk vroeger wel haha dus we gaan even kijken hoe het vandaag gaat

liefs

Dat hoeft niet hoor dat ze gaan duimen. Ik heb het ook altijd gedaan maar Milton niet en shanice trouwens ook niet . Ik had het ook wel in mijn gedachte van het kan maar nee hoor gelukkig niet.

Hier ook elke keer speen kapot gebeten.
Ik vind het nu nog te vroeg om de speen af te leren. Mijn kindje heeft het ook alleen nodig om in slaap te komen.
Je hebt een speen die hemaal gevuld is: difrax 18+, deze kunnen ze dus niet kapot bijten. Je kunt deze gewoon voor je kindje al kopen hoor!
Hier helpt het goed, want ik hoef niet meer om de 2 dagen een nieuwe te kopen.

Hoi,

Ik heb Myrthe pas een Difrax gegeven voor de gein en ineens accepteerde ze die wel, dus dat kan je al proberen.
Overigens krijgt Myrthe hier alleen de speen als ze naar bed gaat. Eigenlijk dat al vanaf dat ze 6 maanden was. (en soms als ze heel moe is en we onderweg zijn, dat helpt soms ook)
Ik heb 3 spenen liggen en ze krijgt ze omstebeurt. Dat helpt misschien ook?

Succes,

Reneke

Terug
Bovenaan