Speen juist níét kwijt in slaap

<p>We hebben niks te klagen, maar ik vraag het me toch af, of er meer babies zijn die dit hebben...</p><p>Onze dochter kan gerust tijdens haar dutjes continu haar speen in hebben. Of als ze om 5 uur al wakker wordt en we geven haar speentje, heeft ze hem soms nog in als ze om 8 uur weer wakker wordt.</p><p>Is dit gek? Of vooral gewoon knap? Ik vind het wel fijn nu, vooral bij de dutjes, want zodra dat ding eruit is gevallen wordt ze vrij snel wakker. Alleen in de nacht slaapt ze vaak wel door als hij is uitgevallen.</p>

Ja, sinds ze hem zo lang kan vasthouden hebben we overdag betere slaapjes! Hoera. We zijn over op de Bibs speen, en die valt dus niet uit tijdens het slapen.
Ik hoor meestal dat de speen er na 10 minuten wel uit valt, van moeders om mij heen.

Hier wordt de speen meteen weer uitgespuugd, Femke (12,5 week) wil er niks van weten. Heb al verschillende soorten geprobeerd, maar allen vliegen weer net zo hard eruit haha. Maar goed, ze slaapt gewoon goed zonder speen, dus ik vind het prima. 

Terug
Bovenaan