Speen of toch Duimpje

Mn kleine meisje neemt eigenlijk nu alleen maar speentje als ze moe is en dus wil slapen,enkel eens ff duimpje in de mond,teken van hangerig worden,maar nog ni echt moe om te gaan slapen.Hoe zit t bij jullie kleine vent,meisje

Mijn Julia heeft geen behoefte aan de speen, als ze moe is en gaat slapen, doet ze haar duim in de mond, samen met haar slaapknuffel. Ziet er zoooo lief uit! En ach ik laat het maar, heb zelf ook geduimd, dus ze heeft het niet van een vreemde!

Hier al vanaf de geboorte een speen.
mn dochter heeft een duimpje,toch wel makkelijker en niet kwijt te raken,ben die spenen altijd weer kwijt grrrr
liefs joote

Hier eerst een klein duimpje gehad maar dat was maar van korte duur.
Nu weet ze dat ze alleen de speen krijgt als ze gaat slapen en als ze wakker is gooid ze hem zelf weer in bed als ik zeg...waar moet de tut??
En dat vind ze prima!
Ik heb hem altijd wel voor de zekerheid bij me maar gebruik hem eigenlijk nooit.
Duimen doet ze niet...

hier een kind wat niks gebruikt, dus hoef ook niks af te leren. Wel heeft ze een knuffeldoekje in de vorm van een schaap, daar kan ze echt niet zonder! Als ze op haar rug ligt doet ze hem over haar oven en als ze op haar buik ligt propt ze hem onder ahar hoofd. Errug schattig!

Hier heel soms nog een speentje als hij onrustig is van vermoeidheid, maar meestal vliegt die dan na een minuut of 10 zijn bed uit (op laminaat hoor je alles...) waarna hij in slaap valt.

Hij heeft wel een groot knuffelschaap dat net als hij het hele bed door gaat en waar hij vaak op, onder of tegenaan ligt, super schattig!

Duimen doet hij alleen als er een tandje op doorbreken staat, en dan knaagt hij ook mee dan dat hij er echt op 'duimt'.

X
Evje

Terug
Bovenaan