speen probleempje

Noa gaat altijd slapen met haar speen...en ze doet hem zelf uit der mond als ze eenmaal slaap en in de meeste gevallen ligt tie dan naast der bed.

Als ze dan weer een beetje wakker wordt is ze der speen kwijt, met het gevolg dat wij moeten komen om der speen in der mond te doen anders slaap ze niet verder.

zo ketting voor de speen hebben we al geprobeerd, maar die liggen dan allebei naast der bed :-s

alvast bedankt voor de tips!

Meerdere spenen in haar bed leggen. Wij hebben er een extra voor als die onder het bed is beland. Maar gewoon t bed vol spenen leggen. Ti's wel ff wat geld maar je bent hopelijk wel van t probleem af.

O ja zelf zou ik nooit een ketting eraan laten. Beetje gevaarlijk als er kleine dingen aan zitten en als ze dat clipje per ongeluk open krijgen en die ergens tussen krijgen. Auw!

Hey,

Wij hebben jochems speen aan zijn kroeltje vast zitten....
wij hebben dit ook zo bij Floortje gedaan en eigenlijk zijn ze hier nooit de speen kwijt...../geraakt.

Jorn is niet echt een spener.. hij gebruikt hem idd om in slaap te komen, maar daarna gooit ie em weg... ik heb idd nog 2 extra spenen in bed leggen. zo hoef ik ook niet te zoeken als ie wakker is en speen nodig heeft....

Ik had hetzelfde probleem. Heb een 'knuffel je speen' aangeschaft. Een speen met ring kun je hier doorheen doen en je hebt dan een gecombineerde speen / knuffel. Werkt super. Als Caspar in bed gaat liggen gaat ie gelijk zoeken naar dat ding. Heeft ie hem eenmaal gevonden dan wordt ie gelijk 'high' en valt direct in slaap. Vind hem 's nachts altijd zelf terug. En als t ie wel eens op zijn buik slaapt dan legt hij zijn hoofd op de knuffel. Enig nadeel is dat die dingen snel vies worden met bijvoorbeeld verkoudheid. Ik heb er daarom inmiddels een paar zodat ie bijna dagelijks gewassen kan worden. Maar verder: een super uitvinding. Touwtje vind ik zelf te gevaarlijk zoals hier boven omschreven.

Terug
Bovenaan