Speen uitgooien tips gevraagd

Hoi hoi!

Mijn zoontje heeft nu best wel een lekker ritme met slapen. Alleen wanneer hij zijn speen uitgooit of uit slaat is hij wakker en heeff hij ons echt nodig om verder te slapen. Ik zit dan vaak naast zijn bed en stop de speen snel terug, dan zakt hij weer gelijk af. Hij 'slaapt' dus nog gewoon. Dit is overigens alleen in zijn bed. In de wagen slaapt hij door.
Hij is nu 14 weken.

Iemand dit ook gehad en nu een gouden tip?

Geen gouden tip, maar als je een hond speen hebt , helpt het soms om een spuug doekje door de ring te stoppen. Hij blijft dan iets makkelijker zitten

Ik doe vaak een knuffeltje tegen zijn gezicht, die houdt de speen dan tegen als hij eruit valt. Alleen als hij met zijn handen gaat slaan wordt het lastig idd

De enige tip die ik heb, gooi die speen weg en probeer hem te laten slapen zonder. Als je dit voor 4 maanden doet, dan is hij het binnen een dag (of 2) vergeten. Je hebt misschien 1 rot nacht maar daarna nooit meet last van.

Ohh rotperiode ja. Hier hielp geen enkele tip. Pas rond 6 maanden, toen ze zelf de speen kon terugstoppen, werd het heen en weer lopen wat minder. We zijn toen ook een stuk of 5 spenen om haar hoofdje gaan leggen zodat ze ze makkelijk vond. Maar voor die tijd is het gewoon heel veel heen en weer lopen. Je kan overwegen met de speen te stoppen. Ik vond het geen fijn idee. En achteraf was het een korte periode voor het soepeler ging. 

Terug
Bovenaan