speen vanaf 6mnd?

A

Anoniem

Guest
hallo dames

ik heb vandaag spenen gekocht vanaf 6mnd,
nu heb ik dat net geprobeerd maar hij kokhalsd er van en wou eerst zijn eigen speen vanaf 1 dag ook niet meer,
nu is hij gaan slapen en wou hij de kleinere wel weer.
herkend iemand dit?

Hoi Cicke

Danny wilde al vrij snel geen speentje meer dus ik kan je niet adviseren wat je zou kunnen doen maar ik denk dat die kleine van jou gewoon zn eigen maatje wil en dat die van 6 mnd nog te groot is. Wat je zou kunnen doen is die kleine geven en kijken hoe hij bv volgende week reageerd op zn speentje, ik heb in het begin wat gesukkeld met die dingen Danny had veel zuig behoeftes maar op eens hoefde hij ze niet meer dus je kan dat proberen zo niet geven alleen s nachts. een beetje lager ik geloof bij jacquline heeft ook onderwerp spenen eergisteren geschreven misschien heb je het al gelezen

Succes ermee

Groetjes Kim mama van Danny

heb je ber verkeerd gelezen geloof ik had mn bril niet op
Als ik het dus goed begrijp wil hij m niet????
Das toch niet erg des te makkelijker straks Zoals hierboven Danny wilde hem al snel niet meer nu pakt hij zn vingertjes .
Als je mannetje erom vraagt geven (ook al is dit snachts hellaas) en dan heeft hij er zelfs een keertje genoeg van makkelijker kan niet denk ik
groetjes kim

heel herkenbaar. hier vonden ze het ook maar niks. uiteindelijk heb ik ze overdag met beide maten in de box gelegd en met ongeveer  7.5 maanden accepteren ze beide. die van 1 dag zijn bijna versleten en daarna koop ik alleen nog de grotere 6 mnd.

Terug
Bovenaan