speen voor de papfles

Hoi,

Welke speen gebruiken jullie voor het geven van pap door de fles?? Ik gebruik Avent flessen en een 3- standen speen, maar het wil niet echt lukken. De pap blijft achter. Hebben jullie raad?? Alvast bedankt.
 
hihoi,

ik gebruik ook de avent flessen maar voor de papfles gebruik ik de fles van de etos met een speciale papspeen hiervoor. Ik ben daar erg over te spreken en mijn dochter kan er goed uitdrinken.
De fles en de spenen komen samen onder het bedrag van de 5 euro uit dus de prijs valt ook erg mee.
Hopelijk heb je wat aan mijn info.

liefs lilly moeder van een dochter van 4 maanden
 
hallo

ik gebruik voor de papflessen de spenen van bibbi 3 standen spen (s/m/l)
Deze werken bij mijn kindje prima.

wat je ook kan doen is om 1 speentje het gaatje groter te maken.
mijn vriendin heeft dat ook gedaan met 1 speentje die gebruikt voor alleen de papflessen. met een state prikker of breinaald deed ze dat.

succes
 
Hoi,

Ik heb L-spenen van Difrax gebruikt, maar met de Bambix pap die steeds dikker van samenstelling wordt, lukte dat ineens niet meer. Alle stukjes in de pap bleven vastzitten in het gaatje en dan raakte de fles verstopt. Ik had nog een tuitbeker in huis van Nuby, met een zachte tuit (gekocht om de overgang van fles naar beker makkelijk te laten verlopen), die ik niet voor sap kon gebruiken, want het gat was veel te groot. Hij lag dus ongebruikt in de kast. En was  prima geschikt voor de dikke pap. Ik gebruik die fles nu al een maand of 6 en dat gaat heel goed.  

Groet
Lies
 
hai

inderdaad de 3 fasen spenen willen niet altijd goed doorstromen met pap.
ik heb toen een gewone goedkope fles gekocht met een speen maat l of een echte pap speen die hebben ze er ook speciaal voor.
je gebruikt de papfles meestal toch niet zo vaak als de melk fles dus hoef je hem ook minder te vervangen,dat scheelt al in de kosten.

gr iloon
 
Hoi,

Ik gebruik ook de Aventflessen en voor de pap zet ik er een papspeen van de Prenatal erop. Deze spenen werken bij mij prima. Ik heb ook de Large spenen van Bibi geprobeerd, maar die trekken steeds vacuum.

Succes!

Marieke
 
Hoeveel pap doe je erin? De oudste drinkt nog steeds een papfles 's avonds (sssst, niet tegen cb vertellen) en ik gebruik al 2 jaar de 3 standenspenen van Avent op de grootste stand. Ik doe er drie flinke scheppen pap in en ze heeft er geen enkele moeite mee. Dusse, 't kan wel.

Groetjes,
Tineke
mama van Eloise (30-08-2003) en Aimely (03-10-2005)
 
Terug
Bovenaan