Speen weg...

Ik weet het het is niet echt de   juiste timing( we zijn net verhuisd), maar ik wilde dat onding toch echt wel weg hebben ondertussen. in ieder geval voor Jamie 2 werd (17-08) Dus ik dacht ik probeer het gewoon. Teruggeven kan altijd nog. Nou vanmiddag was het drama. Hij was echt heel boos en verdrietig en riep er ook echt om. Na een tijdje toch (van moeheid) in slaap gevallen.

Leg ik hem vanavond op bed en toen ik wegliep vroeg hij er niet eens om. Wel zag ik hem nog even zoeken en hoorde ik hem zachtjes erom vragen. Maar hij heeft niet gehuild en is zo in slaap gevallen. Wel met zijn flesje water in de handen (die heeft hij altijd naast zijn bedje staan). Maar die staat nu alweer naast zijn bedje.

Hij viel net uit bed en was verdrietig, dus ik naar hem toe. Hij liet zich troosten, draaide om en vroeg er niet om.

Mischien vind hij het wel goed zo. Ik ben benieuwd.

Ik heb  hem trouwens verteld dat hij naar  een kleine baby toe  is en dat Jamie nu al zo'n grote jongen is dat hij hem niet meer nodig heeft.

Groetjes Natasja

Goed zeg! En nu doorzetten dus!
Helaas hier geen speen, maar nog de oude vertrouwde duim...Lastig afleren. Overdag duimt ze eigenlijk niet meer, maar s'nachts hoor ik haar nog wel eens lekker sabbelen!

Lisenka mv Tessa

owww, lijkt me ook ideaal! Ik probeer het steeds bij Enzo maar de ene keer is hij ziek en de andere keer is hij een dagje weg. Dan heeft hij de behoefte aan zijn knuffel en zijn speen. Maar ik erger me er rot aan.
Mijn man zegt dat ik nog ff moet wachten tot hij wat meer begrijpt maar als ik de kans schoon zie dan is die speen ook weg!!

Volhouden!! Goed zo

liefs
di silva

Even een update.

Het is hartstikke goed gegaan vannacht. Jamie heeft heerlijk geslapen. Wel was hij iets vroeger wakker dan anders, maar het viel me echt alles mee.

Vanmiddag met zijn slaapje vroeg hij er heel eventjes om. maar het was echt neit zo'n drama als gistermiddag. Hij is heerlijk in slaap gevallen en heeft er niet meer om gevraagd. Toen ik hem ophaalde vroeg hij "pooh beer??" (zo noemde hij hem, omdat er een pooh beer aan hing, hihi). En hij zei er gelijk achteraan "weg!!". Dus hij snapt het wel geloof ik.

Even afwachten of het vanavond weer zo goed gaat.

Gr. Natasja mv Jamie

Goed zeg dat je het nu ook aangedurfd hebt.
Ik heb er een tijd geleden ook een topic over geopent, het was twee en halve dag drama en toen over...
En inmiddels is ze er al een aantal weken vanaf.
Eerst dacht ik dat ze erom zou vragen als ze een ander kindje ermee zou zien.
Pas had ik de baby van vrienden van ons om op te passen en toen zei ze wel dat "Aga' (zo noemt ze de baby) een speen had, maar zei niets over dat ze hem zelf wilde.
Dat eerder wakker is HEEL herkenbaar.
In plaats van tot 8:00 te slapen, slaapt onze dochter sinds ze speen af is nog maar tot 6:30-7:00 en 's middags is het slapen ook veel korter....zucht...dat is dan wel jammer maar goed. Ben blijer dat ze van die speen af is en ze heeft geen alternatief gekozen (duim ofzo)

Terug
Bovenaan