Speen

Hallo lieve dames, ik heb een zoontje van 5,5 maanden oud. Sinds 1,5 week weigert hij de speen, waardoor hij nu moeilijker in slaap valt. Voorheen ging dat een stuk makkelijker met de speen. Nou is het zo dat hij graag aan de borst wilt sabbelen en inslaap vallen, maaarr ik wil dat niet. Wie heeft voor mij een aantal tips die ik eventueel kan gebruiken? ?

ooh lastig, je kunt hem lastig dwingen als hij het weigert... 
Slaapt hij niet rustig in op muziekjes? Of anders White Noise, onze dochter van bijna 5 maanden slaapt best goed moet ik zeggen maar soms kan ze enorm huilen terwijl ze gewoon moe is... Soms helpt White Noise dan even, dan vindt ze sneller de rust en valt ze zo in slaap
Speentjes gebruik ik eigenlijk niet 

Ja net zoals Roxxx zegt de BIBS speen proberen. Ik heb met mijn zoontje ontelbare spenen geprobeerd omdat hij inderdaad alleen maar wilde tutten aan de borst. En de BIBS was de enige die hij wel wilde. 

Niet het antwoord waar je op zit te wachten waarschijnlijk maar ff doorbijten. Is heel zielig soms maar het is wel het beste. Als die de speen weigert is het een goed moment om te stoppen met speen geven.

Ik heb letterlijk bijna alle spenen thuis.... Alles wordt maar een kauwspeeltje voor hem ??‍♀️ als hij er zin in heeft, pakt hij de speen anders niet...

[quote quote=10428150]ooh lastig, je kunt hem lastig dwingen als hij het weigert... 
Slaapt hij niet rustig in op muziekjes? Of anders White Noise, onze dochter van bijna 5 maanden slaapt best goed moet ik zeggen maar soms kan ze enorm huilen terwijl ze gewoon moe is... Soms helpt White Noise dan even, dan vindt ze sneller de rust en valt ze zo in slaap
Speentjes gebruik ik eigenlijk niet [/quote]Ja idd, hij heeft ook echt een eigen willetje dus dwingen wordt het niet ??‍♀️. Ohh, heb er niet van gehoord. Misschien even proberen bedankt!

[quote quote=10428151]Misschien de bibs speen proberen[/quote]Ik heb letterlijk bijna alle spenen thuis…. Alles wordt maar een kauwspeeltje voor hem ??‍♀️ als hij er zin in heeft, pakt hij de speen anders niet…

Terug
Bovenaan