speen

Mijn dochter van 4 maanden krijgt op de opvang en bij de oppas de fles en bij normaal bij mij borstvoeding. Ze doet ruim 40 minuten over een fles van 170 cc. Ze heeft een speen voor 3-6 maanden model dental (kersspeen weigert ze). Ze zuigt de speen steeds vacuüm, zodat je steeds de fles uit haar mond moet halen, zeer irritant ook voor haar. Ik gebruik gewoon goedkope flesjes, maar dat mag toch niet uitmaken?
Weet iemand hiervoor een oplossing?
 
hoi
heb je de dop niet te straks zitten???
als je hem wat losser doet zuigen ze hem minder vaak vacuum.
bij mijn zoontje hielp het dus ik hoop bij jouw ook. succes
gina
 
ik gebruik de flessen van difrax, daar zit een anti vacuum systeem in, dmv een soort siliconen rondje met een gat in de onderkant van de fles (weet niet precies hoe ik het uit moet leggen), daardoor kan je baby de fles niet vacuum zuigen. die onderkant is ook een schroefdop zodat je de flessen ook nog een makkelijk schoon kunt maken, bovendien schijnt het te helpen tegen boeren, maar daar merk ik niet zoveel van bij mijn dochtertje, maar vacuum heeft ze die fles nog nooit gezogen, dus misschien een idee om te proberen??

gr sandra
 
Hai,
Misschien is het gaatje te klein en moet ze te hard zuigen om er wat uit te krijgen.
Mischien is een 3 fasen speen wat,
die heeft 3 verschillende gaatjes en kan je een gaatje groter nemen.
Succes,
Sandra
 
Terug
Bovenaan