speen

Nog even een vraag.
Wat is nu de juiste speen voor flesvoeding!
De dodie 123 daar wordt mijn dochter zo gauw moe van dat ze de fles niet leegkrijgt, maar ik heb ook een flesje met een bibi M speen en daar drinkt ze alles binnen 10 min uit leeg. Ik ben bang dat dit te snel is maar ze verslikt zich niet en ze heeft er daarna ook geen last van. Wat is nu echt een fijne juiste speen, een waarvan ze van het zuigen niet zo moe wordt?
 
Als ze zich niet verslikt en er geen krampjes van krijgt dan is die bibi M speen toch goed. In 10 minuten leegdrinken deed mijn zoontje trouwens ook vaak hoor. Zolang ze er maar geen last van heeft.
 
Mijn dochtertje deed het wel goed op de Dodie 1 2 3 speen. Heb verder Avent flessen en daar doet ze het op speen nr 1 niet zo goed op, want dan valt ze op de helft in slaap. Toen heb ik 2-standen speen geprobeerd (Avent) en dat ging veeeeel te snel.
Nu hebben we (Avent) speen nr 2 en die doet het prima. Ze is niet moe van zuigen en doet er ong 20 min over.
Ze heeft overigens nog nooit krampjes gehad....

Groetjes van Miriam
 
Bij mijn zoontje van 7 weken heb ik ook allerlei spenen bij moeten proberen, voor dat we de goede hadden gevonden, ik heb ook vanalles geprobeerd, avent nr 1, difrax s, difrax m, difrax 123, dodie123 0-4 maanden en nu hebben we eindelijk de goede, namelijk dodie123 +4maanden en dan drinkt hij op stand 1 ongeveer 20 minuten en dat gaat kei goed!! Misschien een tip?! Want die dodie 123 0-4maanden, daar kreeg hij ook niks uit en deed hij bijna een uur over de fles!!

groetjes nadja, mama van tygo
 
Terug
Bovenaan