speen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!

mijn dochtertje is nu 6 maanden en alles gaat echt helemaal goed! alleen de laatste 2 weken om de 2 uren s'nachts wakker want dan wil ze haar speen en als ze die krijgt slaapt ze heerlijk verder. maar wel dat ik er steeds uit ga om de speen te geven als ze wakker word, heb ook al geprobeerd om haar te laten huilen denk misschien valt ze weer in slaap maar ze huilt net zo lang tot ze m heeft en gaat dan ook weer heerlijk slapen.wie heeft er tips voor me hoe ik het misschien ook kan doen??? hoor het graag!
alvast prettig weekend..

Hoi,
Ja is heel lastig, ik heb het ook een tijdje gehad. Ons meisje is nu 7 maanden, en kan vaak haar speen zelf wel terug vinden.
Misschien kan je proberen om een doekje door de speen te doen, zodat hij makkelijk te vinden is?
Ik heb ook weleens meerdere spenen in haar bedje liggen.. Gaat ze s'avonds met de roze naar bed, en word met de paarse weer wakker! Haha, erg grappig!
Misschien heb je er wat aan.
Bij ons ging het vanzelf over.
Groetjes en succes ermee!
Marjolein

Hoi,
Ik had precies hetzelfde probleem bij mijn zoontje toen hij zes maanden was. nu is hij zeven maanden en kan hij zelf zijn speen vinden in bed en is het probleem opgelost. Een vriendin heeft mij aangeraden om hem overdag te leren hoe hij zelf zijn speen in zijn mond kan doen. Door hem steeds zijn  speen  verkeerd om aan te geven of door de speen naast hem in de box te leggen heeft hij geleerd om hem zelf goed in zijn mond te doen. Ook hebben wij toen een tijd lang meerdere spenen in zijn bed gelegd. Hopelijk heb je er wat aan. Succes ermee.
Groetjes,
Wendy

Terug
Bovenaan