Speen

Heeft iemand een idee om een speen in de mond te kunnen houden zonder dat het er steeds uitvalt bij een baby van bijna 4 weken ?

Snachts heeft ze namelijk erg behoefte aan een speen maar het valt er de hele tijd uit waardoor we om de 10 min moeten opstaan om haar speen weer in de mond te doen anders blijft ze huilen .

Slaapt ze helemaal niet zonder speen? Anders zou ik proberen haar Snachts zonder speen te laten slapen zodat jullie ook een beetje rust hebben.

misschien dat je het lakentje zo kunt opmaken dat die de speen in haar mondje tegenhoud.

Als daar toch iets op uitgevonden zou worden... Gat in de markt denk ik ;). Soms blijft een speen wat beter zitten door een speendoekje er aan vast te maken maar dat kan juist ook averechts werken. Andere speen uitproberen misschien?

Ik heb voor mijn dochter toen een wubbanub speen aangeschaft. En dat was echt een uitkomst. De spenen worden namelijk in Amerika op prematuur Afdelingen gebruikt. Er zit een knuffeltje aan vast waar je baby gewoon doorheen kan kijken en wat de speen goed op zijn plek houd en baby's kunnen hem zo makkelijk zelf in hun mond stoppen. En ja ook als ze zo klein zijn vinden ze de speen makkelijk met hun mond. De spenen zijn wel €20,- maar echt een hele uitkomst!

Hoi!
<p style="text-align: center;">Mijn kleine had ook een flinke zuigbehoefte. Maar 's nachts nooit de speen gebruikt. Ik zou na de laatste voeding Kijken of je haar kan wegleggen zonder. Ps: honing mag niet bij kinderen onder de 1,5 jaar. Dus dat zou ik niet doen. Succes!</p>

Ik zweer echt bij bibi Happiness spenen dit zijn de enige die mijn zoontje van 5 maandjes echt lekker vind ik heb gelezen dat als je vitamine geeft omdat smaakje heeft gelijk speen erin doet deze meer blijft zitten

Terug
Bovenaan