Speenkeuze fles 3+ maanden

<p>Hoi.</p><p>mijn dochter is over 2 weken 4 maandjes.</p><p>sinds een week zijn we overstapt van de S speen (difrax) naar de M speen omdat ze bij S veel te langzaam dronk. Soms wel 30 min en dna in slaap viel.</p><p>nu hebben we de M speen en is ze veel aan het spugen. En word ook gillend wakker. ( maagzuur)?)</p><p>welke speen gebruiken jullie? Of tips?</p><p>tnx </p>

Onze dochter is vier maanden oud en we gebruiken al even voordat ze 3 maanden werd speen 2 (van dr Browns). Ze had hetzelfde als jouw dochter. Heel langzaam drinken en steeds in slaap vallen. Toen dacht ik dat kost haar te veel moeite, over naar grotere speen en ze dronk de flessen weer uit. Was wel eventjes wennen die speen, maar kan me niet meer echt voor de geest halen of ze veel gespuugd heeft. 
Gillend wakker hebben we ook gehad en huilend wakker. Denk dat dat hier met de leeftijd te maken heeft. Heb het nooit aan de speen gelinkt in ieder geval. 

Wij gebruiken de 1-2-3 speen van difrax. Ideaal, wanneer het tijdens het voeden (te) langzaam gaat draai je naar twee, gaat het te snel dan draai je weer terug! Onze dochter drinkt nog steeds volledig uit 1 (bijna 5 maanden) omdat dit het minste spugen geeft. 

Terug
Bovenaan