Speentje fles

Hallo allemaal,

Ik heb een dochtertje van 13 weken. Ze krijgt vooral borst- en kunstvoeding. Meestal geef ik de kunstvoeding in de avond. Dat gaat verder prima, maar ik gebruik de fles van Avent met speen nummer 0. Omdat Mn dochter haar fles nooit opdrinkt dacht ik dat dit wellicht komt omdat ze moe wordt aangezien ik haar speen nr 0 geef. Verder is ze een vrolijke baby, dus honger zal ze ook niet hebben neem ik aan. Heb dus toch maar een nr 2 geprobeerd en de drie standen speen van Avent maar beide speentjes weigert ze.

Nu vraag ik me af of het kwaad kan als ik speen nr 0 blijf geven. Als in: slecht voor de ontwikkeling van ‘sliktechnieken’ of zo iets dergelijks :)

Bedankt alvast voor jullie reacties
 
Hoi,
Volgens mij kan dat geen kwaad. Ze moet alleen hard zuigen net zoals bij borstvoeding. Dus alleen maar goed als je borstvoeding wilt blijven geven. Als je kindje goed groeit lijkt het mij geen probleem. 
Succes
 
Misschien is de calma speen van medela iets. Die is speciaal ontworpen voor babies die ook bv krijgen. Past volgens mij ook op de gewone avantfles.
 
Terug
Bovenaan