Speentje leren nemen?

Hoihoi,
Ik heb een probleempje, namelijk dat onze dochter niet op een speentje wil zuigen. Toch merk ik dat het haar veel rust zou brengen als ze dat wel zou doen. We hebben verschillende modellen in huis maar geen van allen wil ze nemen. Wel zuigt ze op onze pink, maar dat is niet handig (helemaal niet nu we beiden verkouden zijn!). Op haar eigen duim zuigt ze nauwelijks. We proberen al een poos met 1 speen, maar ze word alleen maar kwaad en komt pas tot rust op onze pink. Hebben jullie een idee hoe ik dat kan oplossen?
Groetjes, Esther.

Hoi
Ik weet niet welke speen je gebruikt, maar wij gebruiken die van MAM.
Dat is een speen zonder bitje zeg maar aan de speen.
Deze heeft geen boven en onderkant van de speen.
Want het is gewoon hetzelfde.
Danique vond die andere ook niets en spuugde die ook uit, sinds we die van MAM hebben doet ze dat niet meer.

Ik heb ook gehoord dat deze beter zijn, als ze tandjes gaan krijgen.
Want met die andere zouden ze de tandjes naar voren duwen en dat kan niet met die van MAM

Nou succes en ik hoop dat het helpt.
Maar het is het proberen waard.

Liefs Ilse en Danique

Hoi Esther
Yoëll neemt alleen de difraxspeen die op de tepel lijkt. Ook hij zoog veel op onze pink, maar das best lastig, want je kunt geen kant op.
Andere spenen gooide hij eruit en werd er zelfs boos om. Deze van difrax nam hij eerst ook niet. Hij is dan nog droog, maar even langs zijn lipjes en op z'n tongetje en dan neemt hij hem wel.
En het is een uitkomst.

Succes

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan