Speentje of duim?

A

Anoniem

Guest
Onze kleine meid had gisteren voor het eerst haar duimpje in dr mondohhhh zo lief.

Ze wil ook wel een speentje maar dat is vaak van korte duur. Ook heeft ze een zacht knuffeltje van Difrax die ze dan tegen haar wang aan legt, en zo valt ze dan in slaap.

Waar vinden jullie kindjes hun troost in?

Groetjes,

Patricia

Hoi

ja grappig lijk me dat...
Joshua wil graag zijn speen (advent) en een hydr.luier die hij streelt hihihi.... Dan valt hij lekker in slaap..

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hallo

Meike heeft haar duimpje al gevonden toen ze een week of 6 was
Als ze moe is stopt ze haar duimpje in haar mond en heeft vaak een knuffeltje in haar ander handje
groetjes monique

Sinds Suze haar duimpje heeft ontdekt wil ze absoluut geen speen meer

In bed heeft ze een roze knuffeltje dat ze tegen haar wang wrijft. En ze is ook gek op zo'n zacht knuffellapje met etiketjes aan alle kanten (weet niet goed hoe ik dat moet omschrijven).
's Nachts horen we weleens dat ze wakker is en dan gaat ze heel luidruchtig op haar duim of haar hele hand zuigen totdat ze weer in slaap valt. Zooooo lief!

groetjes,
Karin

Jarno wil graag zijn speentje en een oranje knuffelpopje in zijn hand. Daar knuffeld  'ie dan wat mee en valt dan in slaap. Zo schattig!!

Lien

Speen, speen en nog eens speen. We kunnen (helaas) niet zonder hier. Heeft 1 dag geduimd, maar dat beviel blijkbaar niet. Maar er is hoop, ik zag dat hij hem laatst zelf (op de goede manier) erin stopte, als hij dat nu ook 's nachts gaat doen, ha, ha!

Groetjes, Karin

Alleen maar duimen hier!! Speentje wil ze echt helemaal niet, die spuugt ze meteen uit. Als ze moe is gaat meteen het duimpje in haar mond.....

Groetjes Monique

Hier geen speen! Sinds ze haar duim heeft ontdekt, eigenlijk meteen, kwam de speen er niet meer in!  in het begin konden we ze er nog wel een beetje mee troosten, maar nu is de duim toch echt favoriet! Heerlijk zoals ze er op kan "smekken!"

Terug
Bovenaan