Speentje S te klein, speentje M te groot?? Iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?

Ik gebruik de difrax-fles (s-fles) met nu nog speentje S. In het begin dronk hij deze fles met een kwartiertje ongeveer leeg. Nu krijgt  mijn zoontje  steeds meer moeite om de fles leeg te drinken (doet er nu dik een half uur over), dus besloot ik over te stappen op speentje M (vanaf 3 maanden). Dit is echter geen succes want deze fles heeft hij binnen 10 minuten leeg, waardoor zijn zuigbehoefte niet wordt bevredigd. Heeft iemand misschien een tip voor mij???

He hoi

Ik heb bij mijn eerste de optifles gebruikt en had ook dit probleem.Ik heb er met een steriele naald 1 a 2 kleine gaatjes bij de s speen in gedaan.Dit ging super

ik gebruik zelf de aventflessen..en hebdat probleem nooit gehad. maar wat je kunt doen is een beetje nutriton oftwel johannesbroodpitmeel bij in de fles doen. dit verdikt de voeding iets zodat je kindje rustiger drinkt. word veel gebruikt voor spugende kindjes, maar ook veel aanbevolen bij jou 'probleem'

groeten andrea

Misschien is de 3-standen speen van difrax iets voor je kindje?
Mijn zoontje drinkt hier al bijna 7 maanden mee, echt prima!
Ook de pap-fles.
Ik heb hem genomen nav zijn snelle drinken in het begin en niet tevrden zijn daarna.
Suuces
Gr. Bloem

Terug
Bovenaan