Speentjes

Heb er verschillende. Maar difrax New born is hier favoriet! Volgens mij komt hij uit een babydoos als ik het goed heb... 

Onze dochter hield geen enkele speen in behalve die van wubbanub. Zijn wat duurder maar die kunnen ze ook al heel snel zelf weer in doen omdat er een knuffeltje aan zit :)

Hoi!
Mijn dochter wilt alleen de bibs speentjes. Hier ook allerlei verschillende geprobeerd en dit is de enige die ze zo af en toe pakt, maar net wanneer het haar uitkomt haha. 

difrax voor de oudste (leuke printjes!) maar als newborn vond ze het wel lastig om die goed in te houden. Nu is ze 2 jaar, gebruikt de speen alleen nog met slapen. Het fijne aan de difrax is, dat de grootste variant (18+ maanden) hard is, dus kunnen ze m niet kapot bijten. Hoef je met een newborn nog niet aan te denken, maar wel handig voor de toekomst.
Voor de jongste (6 maanden) de bibs. Die pakte ze gelijk goed, fijne speentjes voor baby's en leuk retro! Maar nadeel vind ik dat ze gauw stuk zijn, bijna nergens verkrijgbaar (online wel veel!) en er in de toekomst niet echt een 'peutervariant' is.. en overstappen van het ene naar het andere merk is vaak best lastig omdat kinderen wennen aan een bepaalde vorm speen en alle spenen andere vormen hebben.

Terug
Bovenaan