Spelen (5 weken oud)

Hi,

Gekke vraag misschien, want doen jullie na een voeding met jullie baby? Meestal ga ik met mijn kleine meisje van 5 weken oud, lekker even kletsen, gekke bekken trekken en tegen haar zingen. Gewoon om te kijken hoe ze reageert. Daarna gaat ze even in de box liggen en moet ze zichzelf even zien te vermaken. Uiteraard blijf ik wel in de buurt. Al met al is ze maar zo'n 45 minuten wakker en dan gaat ze weer haar bedje in om te slapen. Wat ze ook keurig doet, na even gemopperd te hebben.

Groetjes
Brootje

Bram is nu 3 weken   precies. en meestal is hij te moe om "te spelen"na een voeding.
maar de laatste paar dagen is hij overdag minder moe. dus dan gaat hij ook lekker even in de box hij heeft van die rammelsorkjes. dus het ratelt er vrolijk op los.
meestal is hij dan een uurtje wakker, dan gaat hij weer lekker naar zijn bedje.

Monique

Mijn ukkie is nu 6 weken oud. Hij is meestal een uur en 1 kwartier wakker. Na zijn voeding is hij erg druk met de wereld te verkennen d.m.v. lekker om zich heen kijken. Vaak trekken we ook gekke bekken en dat vindt hij prachtig!
Maar zodra hij geeuwt dan gaat hij gelijk zijn bedje weer in.
En al hij in bed nog erg wakker is dan zetten we zijn mobiel aan, dat vindt hij ook bere interessant.
Tis vindt ik soms nog wel lastig hoor, want echt spelen kun je nog niet daarvoor is hij te klein. Hij kan nog niets vastpakken enzo. En knuffelbeesten ofzo vindt hij niks.

liefs
di silva

Mijn ukkie is nu 6 weken oud. Hij is meestal een uur en 1 kwartier wakker. Na zijn voeding is hij erg druk met de wereld te verkennen d.m.v. lekker om zich heen kijken. Vaak trekken we ook gekke bekken en dat vindt hij prachtig!
Maar zodra hij geeuwt dan gaat hij gelijk zijn bedje weer in.
En al hij in bed nog erg wakker is dan zetten we zijn mobiel aan, dat vindt hij ook bere interessant.
Tis vindt ik soms nog wel lastig hoor, want echt spelen kun je nog niet daarvoor is hij te klein. Hij kan nog niets vastpakken enzo. En knuffelbeesten ofzo vindt hij niks.

liefs
di silva

Hi,

Thijs is vandaag precies 5 weken oud. Hij is meestal zo moe van het drinken dat hij gelijk weer z'n bed in gaat....( natuurlijk wordt hij daarvoor wel vreselijk geknuffeld en gekust...)
Alleen sávonds is hij redelijk wakker en dat laat hij ons wel merken ook! Vanaf +/- 20.00 uur tot 23 of 24 uur is hij wakker en wil dan vermaakt worden.......Hij gaat gewoon niet slapen sávonds. Behalve van die hazeslaapjes van ongeveer 30 minuten....

Groetjes Mieske

Terug
Bovenaan