Spelen 8 maanden

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd waar jullie kindjes van ongeveer 8 maanden mee spelen in de box. Mijn zoontje verveelt zich de laatste tijd erg snel in de box en ik weet eigenlijk niet goed wat ik daar mee moet doen. Hij kan kruipen, zitten en staan. Iemand ideeen? Bij mijn ouders heeft hij een boerderijtje met een boer en 4 verschillende dieren (Bart Smit) dat geluid kan maken, daar is hij vaak wel even zoet mee. Zelf hebben we die niet. Hij heeft wel klein speelgoed in de box, is het tijd voor iets groters/aktievers en wat dan?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes Patricia
mv een druk jochie
 
Mijn dochter speelde graag met speelgoed wat eigenlijk geen speelgoed is...Zoals tupperware bakjes die in elkaar passen, potten, pannen, Slabestek(plastic),oude kapotte rekenmachine enz. Wat ook leuk is is een doosje waar hij een vormpje of een klein poppetje/autootje in kan stoppen en weer uit kan halen. Hebben ze ook van lego maar je kunt ook zelf iets bij elkaar scharrelen.Bij mij viel ook de Air Activity Center erg in de smaak. Speelt ze nu nog mee (nu 20 maanden).
 
Het is precies hetzelfde met mijn dochter. Ales is leuk, wat niet echt speelgoed is- kommetjes,grote lepels, dosjes, bekers enz. Ze vindt papier ook heel interesant. En ja beste speelgoed is de oude afstandsbedienning.
Groetjes,
Asia mv Emilia 7,5 mnd
 
Probeer eens een oude krant! Kan hij die lekker kapot scheuren. Ik heb net een kubus gekocht met op ieder vlak een speeltje of muziekje bij het Kruidvat. Een groot succes, vooral de knopjes met een muziekje eronder. Mijn dochter is nu 9 maanden. Het is maar een idee.
 
Beste Peer,

Oude kranten zijn inderdaad heel leuk speelgoed, maar als je kind het in z'n mond stopt krijgt hij drukinkt binnen wat niet echt wenselijk is. Ik geef liever onbedrukt papier.
Mijn dochter van 9 maanden heeft een mandje met allerlei speelgoed wat ze met plezier leegmaakt(ik vul het mandje natuurlijk regelmatig) en daar is ze uren zoet mee.
 
Terug
Bovenaan