spelen en bed als hij wakker word

Ik heb even een vraagje.
Ik heb een zoontje van negen en een halve maand.
Als hij wakker word en nu ook dat hij gaat slapen , licht hij te spelen.
Harstikke leuk natuurlijk , maar hij speelt nu door het hele bedje heen.
En draait zich dan ook naar het voeteneind.
Nu licht hij steeds boven de dekens te spelen, ik ben bang dat hij onder de dekens terecht komt.

Het word nu ook kouder weer dus het lijkt mij niet handig om de dekens weg te halen
of wel.
help wat kan ik nou het beste doen.
 
Hoi,

Mijn zoontje is bijna 1 jaar. Hij ligt alleen met een slaapzakje in bed en zonder deken, omdat hij ook door het hele bed heen gaat en dit gaat goed.

Groetjes Sanne
 
Hallo,

Mijn zoontje van 7 maanden doet dit ook. Hij slaapt alleen in een slaapzakje. Voor de nacht vind ik dit te koud en doe ik hem een dekentje over als hij slaapt. Dit gaat goed.

Groetjes Loekie
 
Op deze leeftijd kunnen ze zich prima redden hoor! Dus kunnen ze ook onder de dekens vandaan, en anders gaan ze wel huilen. Ze stikken ook echt niet zo snel onder de dekens!
 
Hallo!!
Mijn zoontje van net 9 maanden slaapt al vanaf een maand of 4 niet meer onder de dekens. Hij gaat ook namelijk het hele bedje rond. Hij slaapt in een badstof slaapzak met een pyama aan en heeft het echt  warm genoeg.  Voor de winter hebben we een dikkere slaapzak en een flanellen pyama. Ook zijn er 4 seizoenen slaapzakken te koop.
Succes ermee!!
Groetjes Krista
 
Terug
Bovenaan