Spelen jullie kids al in de zandbak ?

Hallo meiden,

Ik vroeg me af of jullie kleintjes al in de zandbak spelen of ben ik te enthousiast
Het lijkt me zo leuk voor haar om lekker te spelen in de zandbak in onze tuin, maar ze stopt wel van alles in haar mond, geen idee of ze dat met zand ook zal doen.

Zijn er al kindjes die in de zandbak spelen ?

Liefs, Sophie

Hoi Sophie,

Wij gaan er ook mee beginnen! Norah is nu 15 maanden. Ik dacht dat het nog lang niet kon, maar hoorde van iemand anders dat het makkelijk gaat, als je maar bij je kindje in de buurt blijft. Die fase van alles in je mond stoppen heeft Norah maar heel kort gehad, dus daar hoef ik niet zo bang voor te zijn. Maar ik ga er straks wel bij zitten, want ze kruipt met haar buik op de grond. En volgens mij is de stap van buikschuiver naar zandhapper niet zo groot, dat zand schuift er zo in, haha.

Hier nog geen ervaringen dus, maar ik heb er ook wel zin in! Eerst nog even de zandbak in elkaar schroeven en zand erin gooien...

Groetjes,
Jamie

Hoi,

Myrthe zit al in de zandbak hoor. Of eerlijk gezegd ernaast en dan wel met zand spelen.
Ook zij stopt tot vermoeiends en een onsteking toe alles in haar mond, maar dat is soms niet te voorkomen.
Wel heeft ze één keer zand in haar mond gedaan en dat vond ze zo vies dat ze dat nu niet meer doet haha.
Veel plezier ermee.

Liefs Reneke

wij zijn met daniël aan het strand geweest en daar vond hij het echt heel leuk.
Gaan dus nu ook beginnen met een zandbak.
We hebben bij de speelgoedwinkel een leuke schildpadvorm gezien, het schild is de deksel die je er op en af kan doen.
Ben heel benieuwd.

liefs marina

Hallo,

Arwen (nu 13 maanden) speelt al een tijdje soms in de zandbak, we hebben er zelf nog geen een, omdat we nog druk met de tuin bezig zijn, maar we gaan er dit weekend denk ik wel een kopen. Maar bij Oma en het dagverblijf speelt ze er wel mee. Ze heeft inderdaad ook een keer zand geproefd, maar vond het ook niet zo lekker, en bij het dagverblijf is ze er zelf (head first) in geklommen en zat ze helemaal onder het zand, maar nu zit ze er gewoon lekker in. (of kruipt/klautert of staat erin)  Ik weet uiteraard niet hoe het op het dagverblijf is, maar bij mijn moeder speelt ze een beetje in het zand en met de speeltjes van haar grote neef (autootjes). Maandag is ze in de superzandbak (het klimduin) geweest!

groetjes, Irmgard

Renske speelt ook lekker in de zandbak samen met haar zus. Ze vindt het leuk om lekker te rommelen, dingen in een emmertje, en er weer uit.
Ze heeft ook een keer zand in haar mond gestopt, maar dat was maar 1 keer en  dat is vies!!! En als je kindje er nu nog niet in speelt, dan volgend jaar wel.

Hoi,

Yordi speelt ook al een tijdje in de zandbak en vindt dat helemaal geweldig!!!!
Ookyordi stpt af en toe wel eens wat zand in de mond, maar proeft dan ook dat het vies is en zegt dan bah!!!
De opa en oma's hebben ook al een zandbak, want zoveel plezier heeft yordi eraan.

Even een foto van yordi en de zandbak. Hier is hij nog mooi rustig er naast aan het spelen, maar meestal kruipt hij er gewoon in en zit dan helemaal onder het zand hahahahaha.

Liefs marielle

zoals jullie zien, speelt nathalia ook al (lang) met zand :D
we blijven er wel bij, want het is idd snel  in de mond verdwenen,
maar komt geukkig maar zelden voor.
ze vind het geweldig met haar emmertje,schepje harkje enz.

liefs,do

Terug
Bovenaan