Spelen met Duplo

Hoeveel Duplo sets hebben jullie? Ik heb het gevoel we niet genoeg blokken kunnen krijgen haha, ik heb net voor de 4e verjaardag van m'n dochter het frozen kasteel besteld, en twijfel om aan de meter en peter samen ook de boerderij te vragen... Wij hebben wel al veel popjes en blokken enz... Eigenlijk al een grote bak vol, maar het is gewoon zo leuk... En we hebben nog een baby, dus ik vind het leuk om helemaal los te gaan haha, wat vinden jullie? Kun je genoeg Duplo hebben? Krijg ik beter een boerderij van iets anders zoals bvb van hout ofzo... (Ze speelt ook graag met houten poppenhuizen enz)
 
Duplo heb je nooit genoeg. Al gaan ze met 4 jaar wel meer naar Lego kijken, dus heel lang gaat het niet meer duren. Voor meiden heb je Lego friends
 
Wij hebben een bal vol duplo, maar heb een deel 2e hands gekocht. Wij hadden boerderij en een paar losse dingen. Heb toen een gewone set erbij gekocht, maar veel zijn kleine of speciale blokjes. Ik wilde gewoon van die 16 punts blokjes zodat je meer kunt bouwen. Uiteindelijk op marktplaats gevonden.

Vind bij die sets veel speciale blokjes waar je anders mee bouwt. Ook wel heel leuk, maar mijn zoontje wil alleen maar torens of huisjes bouwen (2,5 jr). Dan heb je daar minder aan?
 
Wij hebben voor de eerste verjaardag van mijn zoontje verschillende duplo sets gehad. Vliegveld, Politie bureau, brandweer set, en tractor met losse dingen. Toen hij 2 werd nog wat sets erbij en een bak losse blokken. Nu wordt hij in september 3 maar gaan we geen duplo meer vragen. Hebben inmiddels een behoorlijke bak vol en meer gaat niet zorgen voor meer speelplezier denk ik. We gaan nu sets playmobil vragen voor verjaardag en sint dit jaar en dan langzaam duplo afbouwen ivm ouder worden. Kan hij de komende jaren lekker spelen met wat hij al heeft en nieuwe dingen erbij ipv steeds "hetzelfde" maar dan in andere vorm
 
Terug
Bovenaan