spelen met voetjes

Hola
Mijn Juliaan spelt nu met zijn voetjes.Hij ziet ook aan tafel bij ons op zijn eigen stoeltje en hij draait rond op de grond, op zijn buik jajajja heel lief hoor hij maak een circel.
Hij is nu 21 weken en heeft sprongtje deze duur iets langer heb ik gelezen.hij slaap kort overdag en eet niet veel.hij woord echt boos als hij moet slapen.
pufff dus ik ben ook heel moe gisteren naar bed gegaan met Juliaan om 8 uur en tot vanochten 8 uur :) lekker hoor.
morgen heeft Juliaan 3 prik-ronde.ik ga ook vragen voor Juliaan hooft ik vind dat niet rond is ik loop met hetzelfde vraag elke keer.bij de Cb zeggen dat moet noglang ver groien.mischiem moet ik ook een helm voor hem gebruiken,ff wachten wat hun zeggen deze keer.
lang verhaal vandaag jiji.

hier dus ook nog 1 die niet uit het sprongetje komt (terwijl ik dacht van wel) 's nachts is er weer een voeding in gelast (om 5 uur nog wel!) terwijl ze normaal in een stuk tot half 9 slaapt...

Nee hier wordt nog niet met de voetjes gespeeld, ze rolt zich wel naar haar zij ed, maar ze doet alles nog met de handen, al zijn de benen geen moment stil ;-)
Ben benieuwd wat ze vn het hoofdje van juliaan zeggen, als jij twijfeld en hun doen niks, maak je gewoon een afspraak bij de huis/kinderarts!
Succes ermee

Bij Connor hetzelfde als bij MJ.... niet rollen maar schuiven op zijn rug. Op zijn zij komt ie nu wel maar zijn buik lijkt nog wel ff te gaan duren, hij heeft geen haast en ik ook niet! Ik hoor van iedereen dat jongens wat luier ziijn dan meisjes dus het komt wel. Hoeft ook allemaal niet zo snel, ze zijn maar zo kort klein. En aangezien dit mijn laatste is wil ik zo lang mogelijk genieten :) Uiteraard helpen we hem wel door hem zich om en op te laten trekken aan onze vingers...... voeten zijn wel erg interessant! Als ie in badje zijn voete 'tegen komt' zit ie echt te kijken van: hé, jij ook hier?? Zo grappig!!
En over Juliaan zijn hoofdje.... als jij het te erg vind moet je zelf aktie ondernemen, wacht a.u.b. niet het cb af, dan kan je soms wachten tot je een ons weegt.
Liefz Esz

Ik schreef net al dat ivo kan rollen, maar kan maar een kant op! Ach, komt vanzelf wel. Ivo begon vorige week op zijn rug zijn hele box door te 'kruipen' en een paar dagen later op zijn zij te rollen en vandaag/gister opeens oP zijn buik! Kan dus in een week veranderen!

Heel soms pakt ie een voet maar heeft er verder nog niet echt interesse naar....

Pfoe, word al moe als ik de berichten lees over het beruchte sprongetje! Ivo is 16 weken dus duurt nog even.....

hmm hopelijk kan alicia dan ook snel rollen tamslot want als draait wel der hele box door op der rug. dus waar wij haar hoofd neer leggen ligt ze na 10 minuten met haar voeten.

Terug
Bovenaan