spelen

Waarmee spelen kindjes van 10 weken. Onze zoon ligt wel in de box naar zijn mobiel of boog te kijken, maar daar houdt het ook mee op.

Hij kijkt toch de hele tijd in de lucht. Zo kan je je kindje toch niet naar zijn knuffels laten kijken !?

Groetjes

Kindjes van 10 weken die spelen niet, die kijken alleen maar naar het mobiel. Kunnen ook nog niet zo ver kijken. Als ze al spelen dan is dat met mammie, dat is het leukste speelgoed!

Lizzy vond de babygym wel spannend. Je weet wel, zo'n ding op schuine poten, met in het midden van die hangende speeltjes.
Toen ze ca. 10 weken was keek ze er vooral naar. Toen ze 12 weken was ging ze er tegenaan slaan. En inmiddels stopt ze alles in d'r mond...
Wij hebben er een van Bart Smit, kostte ca. â ‚ ¬ 15,00.

Miriam
mv Lizzy (20 wkn)

Toen mijn dochter 10 weken was deed ze ook allen maar dit- kijken. Binnenkort gaat jouw zoontje actief de wereld ontdeken en dan is hij niet meer te stoppen. En het komt sneller dat je denkt. Ik kan niet geloven dat mijn meisje al 9 mnd is. Het gaat echt hard.
Groetjes,
Asia mv Emilia

Mijn dochter is nu 11 weken oud en vind de babygym geweldig..ze kijkt er naar en ligt er flink onder de spartelen en brabbelt tegen de beestjes die eraan hangen.Als ze per ongelukt een beestje raakt en het rammelt lacht ze luid!! Het gaat zo snel allemaal! Ook haar muziek mobiel vind ze leuk.. Ze kan er geen genoeg van krijgen.. Als de muziek stopt protesteerd ze heftig, maar als mama m weer heeft opgedraaid is ze weer tevreden.. Zo wissel ik de twee dingen ook met elkaar af..

Mijn dochtertje is 9,5 week en leg ik ook regelmatig onder haar babygym. Vooral de kleurtjes vind ze geweldig, maar ze kan ook minutenlang een gesprek voeren met het schildpadje dat er aan hangt. Af en toe pakt ze het knisperblaadje dat er aan hangt al vast...wat ze vervolgens het komende uur niet meer loslaat. Maar verder kijkt ze vooral lekker in de loze ruimte. rementam@hotmail.com

Tip !
Misschien is het "oei ik groei" boek iets voor jouw. Hierin staat voor iedere periode (tot 17 maanden) beschreven hoe een baby zich ontwikkeld en wat hij zelf kan. Boek is leuk om te lezen geen ingewikkelde, overdreven "professor praat" maar gewone tekst en verhaaltjes van andere moeders.
Erg leuk en herkenbaar om te lezen.

Terug
Bovenaan