spelen

hoi Mira
Onze jongste dochter is 18 maanden en speelt voornamelijk met het speelgoed van haar zus van 3 jaar. Ze hebben een keukentje met potjes en pannetjes, ze vind het geweldig om te roeren en net te doen alsof ze iets eet of drinkt. Ook boekjes vind ze leuk, lekker bladeren en kijken.  Ook kleuren vind ze leuk, beetje krassen met een potloodje.
Het leukste vind zij nog een grote bak met speelgoed, eerst alles eruit gooien en dan weer opruimen.

groetjes
Melanie
 
Hoi Mira,

Mijn zoon is ruim 2,5 en speelt NOOIT alleen. ZUCHT! Het is heel verschillend per kind en ik heb gewoon pech denk ik. Ik hoop  zo dat als onze dochter (nu 6 maanden) straks iets ouder is, ze lekker samen kunnen spelen. Want nu heb ik het op de dagen dat ik niet werk, veel zwaarder dan wanneer ik van 08:30 tot 17:30 uur op mijn werk ben. Hij vraagt de hele dag aandacht en wil alles (lees: ALLES) samen doen. Niets doet hij alleen. Niets. En ik word er wel eens  tureluurs van, maar tegelijkertijd is hij ook wel weer heel erg lief. Nog 1,5 jaar, dan gaat-ie naar school.....

Succes!

Groet,

Anouk
 
Hoi,

Mijn zoontje (19mnd) speelt heel wisselend; de ene keer moet ik echt overal bij zijn. De andere keer vermaakt hij zich prima met een boekje, knikkerbaan (maar dan in vorm van autootjes), puzzel, duplo etc. Uiteraard als ik moet gaan koken, dan vraag hij alle aandacht. Ik geef hem dan een plastic kom en een pollepel en dan is hij ook aan het "koken". Soms wil het echt niet tijdens mijn kook-activiteiten en dan zet ik soms maar de dvd van dribbel  aan.

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan