spelen

A

Anoniem

Guest
hoi dames

spelen jullie kindjes echt met speelgoed??het lijkt anouk niet echt te boeien,ze haalt de kist overhoop en thats it.echt spelen doet ze bijna niet.denk dan misschien is ze er op uitgekeken maar iets nieuws word ook maar even bekeken.dus moet haar veel bezig houden.

gr petra

Hoi hoi,

Nou Rik speelt momenteel alleen maar met zijn autoos, de rest komt alleen maar van zijn plek en verder nie...
Maar het is dan ook alweer een half jaar oud en denk dat Rik wel wat meer toe is aan dreumesspeelgoed...

Ik hoop dat ie tot sinterklaas haalt, dan krijgt ie namelijk pas nieuw speelgoed!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi, hier speelt Isaac veel met bakjes, dekseltjes en heel veel dingen die geen speelgoed zijn! Als hij maar iets ergens in kan stoppen er weer uit kan halen en dane weer ergens anders in kan stopppen...Verder is een V-Tech vormenauto wel favoriet, met veel frustratie als de vormpjes er niet in gaan!
Groet, Marianne

Hoi Petra,

Je zeg ze gooit de kist overhoop dus ik neem aan dat je een hele berg hebt? Je kunt beter maar een paar dingetjes neerleggen, anders worden ze steeds weer afgeleid en weten ze niet waar ze mee moeten spelen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al weken veel speelgoed weg wil halen en het nog niet heb gedaan, maar deze tip heb ik eerder van iemand gehoord.

groetjes Maris

hoi

k heb een rietenmand in de kamer staan waar Bram zijn speelgoed in zit ,
hij trekt meestal de mand op zijn kant en zoekt er het speelgoed uit waar hij mee wil spelen en meestal zijn dat van die kleinere balletjes waar geluid in zit als je het beweegt , ook zijn auto van little people vindt hij leuk om te slopen en hij is stapengek op een 0,5 l flesje waar ik wat rijst in heb gedaan en speelt daar ook veel mee.......tja en het is natuurlijk geweldig leuk om zo'n mand op z'n kant te gooien en het lekker rommelig te maken in huis  en gelukkig kan hij heel goed en heel mooi alleen spelen en hoef ik hem tot nu toe nog iet bezig te houden

liefs ilona

Hoi,

Bas speelt graag met de duplo en auto's, maar hij speelt ook heel graag met dingen die daar eigenlijk niet voor gemaakt zijn (bakjes, lappen, de Swifferstok,  kussens...) óf met dingen die eigenlijk van Eva zijn. Zo kan hij uren met haar roze K3 tas achter zich aan slepen. Van alles verdwijnd er dan in 'zijn' tas. Ook haar roze haarborstel is favoriet.
Als hij bij mij aan tafelzit, dan mag hij soms met de grote knikkers spelen. Die doet hij dan van het ene in het andere bakje. Zo kan hij zich heel goed vermaken!
En boekjes! Vooral met foto's van dieren of auto's.

Groetjes, Karin

Ilona haar favoriete bezigheden (waar ze tijden mee zoet is)

1; iets (kastjes, speelgoedkist etc.) leeghalen en opnieuw erin gooien
2; met de poppenwagen door de huiskamer racen en met de pop spelen
3; haar grote broer vervelen (nee, ik zeg het verkeerd, ze wil graag haar broer helpen, maar hij stelt het niet zo op prijs)
4; bouwen met blokken (mega bloks zijn favoriet, maar houten blokken zijn ook top)
5; boekjes opeten (ha ha ha, echt waar; alle boekjes die patrick zo netjes heel heeft gelaten hebben nu afgeknabbelde hoekjes)

Dus al met al heb ik geen klagen denk ik zo!

lfs miranda

Terug
Bovenaan