Spelen!!

A

Anoniem

Guest
Zojuist heeft Dewi voor het eerst ontdekt wat een speeltje is! Tot op heden fladderden haar handjes de hele dag alle kanten op en zat er geen controle op.

Ze zit nu in haar swing met daar aan 2 beestjes. Ze slaat nu regelmatig tegen het beertje aan de linkerkant! Echt leuk!!
Ik vroeg me al af wanneer dat ging komen. Ik was vorige week op visite bij een vriendin die een baby heeft die 1 week ouder is dan dewi (nu 10 weken) en die speelde echt met een muziekrups in de box. Hij drukte/sloeg al echt op knopjes voor geluid! Dat is ook wel  heel  erg vroeg, maar het zag er zo lief uit...
Ik ben benieuwd wanneer ze ontdekt dat die fladder dingen nog meer kunnen.

Heeft iemand nog tips om dit te stimuleren?? Het komt ook vast wel vanzelf, maar ik vind het leuk haar dingen te leren.
Ik heb gister ook ontdekt dat ze rechtop kan zitten zonder rugsteun  als ze 2 vingers van mij vast houdt... Ik had gelezen dat ze dat met een week of 8 soms kunnen en na proberen kon ze het. Zou ik zelf ook nog niet bedacht hebben!

Bedankt voor je reactie op mijn bericht.. Reageer ik nu even via hier.. :)
Leuk he dat observeren.. Hier nog een die je echt na kan kijken..

Maar goed, wij hebben in de box drie knuffeltjes hangen die allemaal een ander geluidje maken.
Wij blijven gewoon aan haar laten zien hoe ze geluidjes maken en ze begint er nu steeds meer naar te grijpen..
De geluidjes eruit krijgen is voor haar nog te moeilijk, een knuffeltje rammelt als je er tegenaan slaat en dat probeerd ze soms wel!!!! :)

Gewoon blijven voordoen en blijven laten zien daar leren ze het beste van denk ik..

Succes en Genietse!

Shenaya kan ook al zo zitten.. Al heel vroeg.. En ze kan haar hoofdje nu echt goed rechtop houden!!

Terug
Bovenaan