Spelen

Vandaag begon Connor spontaan te spelen tijdens de bv......
Ik druk wel eens zachtjes op zijn neusje en zeg dan tuut tuut. Vandaag begon hij zachtjes op mijn neus te drukken om daarna snel weer lachend mijn tepel te pakken. Dus ik deed het terug op zijn neusje en hij vervolgens weer schaterlachen bij mij, hij ging wel 5 minuten ermee door. Was zo leuk!!

Ik geniet er nog zó van! Ik ben mijn baan kwijt geraakt in mijn verlof (contract liep af). En heb dus alle tijd om gewoon te voeden, weet niet of ik dat ook had gedaan als ik had moeten kolven hoor! HEb het bij mijn oudste 8 maanden volgehouden en ben eigenlijk alleen maar gestopt omdat ze te hard beet (ze had met 16 wk al 2 tanden!) ik zat 20 min. na de voeding nog met de pijn van het voeden dus toen was het genoeg. Bij Connor zijn de eerste tandjes er nog niet door nu (zaterdag 6 mnd) dus ik denk dat ik het nog wel even volhou :)

@esz, voor tanden hoef je niet te stoppen hoor! ze kunnen niet bijten en drinken tegelijk, hier hebben ze het ook geprobeerd, maar dan kneep ik direct in de wang,(vonden ze niet meer grappig,,haha)

Wij spelen na de voeding ook altijd paar , ik voed altijd op bed, laatst draaide ze zich naar haar buik en klimt half op me pakt mn borst en gaat vrolijk om zich heen kijken,,haha,, heerlijke momenten ;-p

@mj Bij Margo was het toen echt niet meer te doen.... Ze deed het natuurlijk niet expres en ik kon haar niet uitleggen wat ze anders moest doen natuurlijk dus met pijn in m'n hart afgebouwd. Ik denk dat ik het bij Connor tot zijn 1e verjaardag ga doen, dan wil ik mijn lijf wel weer terug. De bv kost me erg veel energie en daar heb ik vanwege de fibromyalgie al niet zoveel van.... Wil het tot zo lang geven omdat wij astma in de familie hebben en ik wil proberen dat zo te verminderen. Weet niet of dat uberhaupt mogelijk is, maar het kan natuurlijk nooit kwaad. Margo heeft het ook en ik vind het zo rot voor haar dat ze soms dingen niet kan die ze wil!
Aangezien Connor ook erg last heeft van exceem ben ik bang dat hij het ook gaat ontwikkelen. De toekomst zal het leren.....

Terug
Bovenaan