Spelletje??

Hoi,

De meesten die hier nog schrijven doen dit geloof ik vooral voor de gezelligheid en niet meer vanwege de vragen.

Dus misschien tijd voor een spelletje, ik zou het namelijk echt jammer vinden als ze straks ons forum opheffen omdat er niet meer geschreven wordt.

Wie heeft er nog een leuk idee voor een spelletje. We kunnen natuurlijk weer het vragenspel doen ( vond ik erg leuk), maar ja kunnen we nog wel weer zoveel vragen verzinnen.

Wat we op het voorjaar 2008 forum wel hebben gedaan was een fotodomino: je plaatst 1 foto en degene die reageert moet een foto doen die iets hetzelfde heeft als de vorige.   Dus bijvoorbeeld ik plaats een foto met Stijn met kerstmuts, terwijl hij een boterham eet. De volgende kan dan een foto doen met kerst, maar zou ook iets met eten kunnen doen.

Oh mijn man heeft het eten klaar, dus ik moet nu gaan. HOpelijk iemand een leuk idee voor een spelletje.

Carina

ok, om een start te maken. Ik heb gegoogled op "leuk plaatje" en vond deze:

Succes ermee! (vanaf google-afbeeldingen kun je makkelijk de "afbeeldingslokatie kopieeren" en dan hier in plakken via dat knopje met de bergen in het reaktieveld) Als je begrijpt wat ik bedoel...)

Terug
Bovenaan