spelletje

haha, hoe kom je op die stelling....

Ik ga denk volgend jaar pas voor de fiets, dit jaar maar iets anders verzinnen. de driewieler moet nog even mee, want anders is t zonde, wordt tie niet meer gebruikt (hij is heel roze, dus Gijs kan daar echt niet op)

het moment van de waarheid, ja of nee?

Even over de fiets; patrick verjaard natuurlijk midden in de winter, dus toen hij 3 werd hebben we ook wat anders verzonnen. Ook omdat wij dachten dat een manneke van 3 echt niet kan fietsen. In maart daarna waren we op een feestje waar een manneke 3 werd en een mooie fiets kreeg. Dat manneke wilde er niet op, maar wie fietste ermee weg? Onze patrick.Dus toen heeft ie alsnog een fiets gekregen. Dus ilona krijgt met haar 3e verjaardag een fiets
Maar goed het is ieder voor zich natuurlijk, ik wou alleen even dit verhaal kwijt, ik weet niet of julllie er wat aan hebben hoor.

Plavuizen!!!!

Efteling of plopsaland?

hahahaha! uhm IK KAN ECHT NIET KIEZEN WEET JE DAT?????
Efteling vind ik leuk, maar Plopsaland is meer voor onze leeftijd kinderen denk ik... eigenlijk maakt het volgens mij ook niet uit...
doe dan toch maar de efteling !!

kant en klare sla of salade uit een zak of plastic doos of zelf sla wassen en bereiden??

jazeker, is toch belangrijk. Je moet niet lopen klagen als je zelfs niet eens gaat stemmen vind ik dan hoor...

Laat je je kindje zelf iets van tafel pakken op een feestje of doe je het voor hem/haar in een apart bakje?

hihi

Terug
Bovenaan