spenen uitkoken

Ik ben pas moeder van een zoon van 11 weken en ik kook elke dag de flesjes en spenen uit Het is een kleine moeite en ik weet zeker dat ze goed schoon zijn ik probeer ook de fopspenen uit te koken. Groetjes cindy
 
Hallo Molly,

Bij het onderwerp " verzorging" had ik deze vraag ook gesteld. Zie pagina 2. Onderwerp is Flessen uitkoken en kleding wassen. Misschien dat je daar nog tips uit kan halen.

Groetjes Natasja
 
Ik doe het ook nog iedere dag, ben namelijk anders bang dat ik het ga vergeten als ik het om de andere dag, of 1 keer per week ga doen. Volgens mij mag het vanaf 3 maanden ook 1 keer per week ...
 
hallo mijn dochter is ruim 6 mnd.
Ik kook de flessen niet meer elke week uit. In het begin moet het elke dag later 2 keer in de week. Je moet het afbouwen. Je kleine moet ook een afweer systeem opbouwen. Ik doe het nu een paar keer in de maand.
En anders vraag je het gewoon even op het consultatie bureau.
groetjes hilde en luna.
 
bas is nu ruim 5 annden en ik doe het 1 keer in de week. altijd op maandag zo vergeet ik het niet.
volgens mij heeft hij nergens last van. ik maak wel na iedere voeding de fles heel goed schoon met een flessenrager en zet hem dan in de koelkast.
groetjes Miek
 
Terug
Bovenaan